Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att blombuketten vi fick av våra vänner igår innehåller något som luktar ganska illa. Den är jättevacker, men någon av blommorna avger en lukt som påminner om gammal mjölkkartong 🙊
 
På folk som går på publika aktiviteter med uppenbart sjuka barn.

Var på barnbio idag, bakom oss sitter ett barn som hostar ca varannan sekund samt så hör man på honom att han knappt kan andas genom näsan, alltså vrålförkyld.

Nämen, jag ser fram emot att få ett sjukt barn och att själv bli sjuk. 😫

Jävla idioter!🤬
 
Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare men "Tack för inläpp" i olika grupper.
Men ja!

Är med i en FB grupp där det inte skrivs så jättemycket men dit fler medlemmar trillar in hela tiden. Kollar man flödet i den gruppen så är det enda man ser "tack för insläpp!" :cautious:
Men är det fortfarande jättevanligt att folk gör så?? Jag tycker att jag ser det rätt sällan numera.......tack och lov.
 
Ny grej!

Det har beslutats att höja gågatan i centrala Uppsala för att öka tillgängligheten. Idag måste flera affärer ha trappor eller ramper upp även om husen står i "markplan". Allt beror på att Uppsala är byggt i princip på lera, men ändå vill folk vrida detta till något negativt och att politiker är dumma i huvudet för att de inte tog "rätta beslut" när det gäller.. Ja gud vet vad.
Tror ärligt talat inte att politiker kan styra över naturlagar, men vad vet jag 🤷🏻‍♀️
 
Jag har tappat bort mitt bonuskort från den matbutikskedja vi handlar mest från. Jag behöver få ett nytt utskickat, men måste först ändra adress eftersom jag glömt göra det sedan vi flyttade i våras. För att kunna ändra adressen måste jag ange några av de siffror som står på kortet, som jag alltså inte har. Och ber jag om att få ett nytt utskickat så kommer det att skickas till min gamla lägenhet, som jag inte har tillgång till. Moment 22 någon? :banghead:
 
Människor i största allmänhet 😂 något som kan få mitt öga att rycka i frustration är när folk är sega i affärer när man själv vill gå in och ut på 5 minuter blankt. Stannar upp framför en och kontemplerar över något. Gahhnirf! Värst är det nog på ullared. Då ska tanterna som åker med varandra ha stormöten i gångarna och visa upp alla mina illasittande djurmönstrade tunikor de ska köpa för varandra 🤣
 
Skyltar där det står "Privat område". Jag tänker direkt att här bor det några snobbiga ena. Det är något så drygt över sådana skyltar. Typ "du är minsann icke välkommen, seså, schas!"
 
Människor i största allmänhet 😂 något som kan få mitt öga att rycka i frustration är när folk är sega i affärer när man själv vill gå in och ut på 5 minuter blankt. Stannar upp framför en och kontemplerar över något. Gahhnirf! Värst är det nog på ullared. Då ska tanterna som åker med varandra ha stormöten i gångarna och visa upp alla mina illasittande djurmönstrade tunikor de ska köpa för varandra 🤣
Gud, jag har aldrig satt min fot på Gekås. Jag hade nog fått en stroke.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 442
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 078
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 928
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 925
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp