Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
När folk säger till mig att jag får acceptera att min hund är en vakthund och det är deras jobb att skälla trots att hon skäller för att hon är osäker :meh:
 
När folk säger till mig att jag får acceptera att min hund är en vakthund och det är deras jobb att skälla trots att hon skäller för att hon är osäker :meh:
Ouff... Än värre är när man får höra att den är väldigt aggressiv. Hade en gubb*** som försökte ge mig en kurs här för ett par veckor sedan. Jag hade fel halsband för en så aggressiv hund. Hade jag bytt ut det mot kedjan han hade på sin hade min hund varit som hans. Det vet han för han har läst hundpsylologi. Det roliga är att hon blir värre med såna korkade lösningar, vilket jag gjorde klart för honom, men det blir hon minsann inte alls för det vet han.
 
Ouff... Än värre är när man får höra att den är väldigt aggressiv. Hade en gubb*** som försökte ge mig en kurs här för ett par veckor sedan. Jag hade fel halsband för en så aggressiv hund. Hade jag bytt ut det mot kedjan han hade på sin hade min hund varit som hans. Det vet han för han har läst hundpsylologi. Det roliga är att hon blir värre med såna korkade lösningar, vilket jag gjorde klart för honom, men det blir hon minsann inte alls för det vet han.
Underbart med dessa experter
 
Stör mig på att Comhems certifikat (SSL?) har gått ut så jag kan inte använda playtjänsten. T.o.m. deras hemsida låg nere igår men idag står det ”tekniskt fel”.
Man tycker ju att de borde ha koll på sånt innan det blir ogiltigt. :down:
 
Tv.nu har lagt upp en annons som inte går att ta upp mittemellan kanalerna det skjuter på mina kanaler så dom inte hamnar där jag vill ha dom :rage:
 
Folk som klagar på händelse X, som om det var Y's fel.

Men det egentligen är Z's fel.

Och de då startar typ drev på FB om hur hemska Y är, och smutskastar Y för X. Grrr
 
Videor med roliga hemvideor, där de klistrat på en skrattloop. Videona i sig skulle kanske hade varit roliga, men just det där fejkade skrattet stör mig så fruktansvärt så det tar bort det roliga.
Tror det inte att folk fattar att skratta av sig själv när de ser något värt att skratta åt?

Bonusstörning: när de dessutom klistrat på någon skrattemoji eller liknande i något hörn
:mad:
 
Jag stör mig på att det är så förbannat dyrt med stativ till hängmattor och att det inte går att hitta begagnade... Och på att jag måste ha en NU om jag ska kunna chilla på balkongen pga ont i röven av alla andra möbler :meh:
 
Jag stör mig på att det är så förbannat dyrt med stativ till hängmattor och att det inte går att hitta begagnade... Och på att jag måste ha en NU om jag ska kunna chilla på balkongen pga ont i röven av alla andra möbler :meh:
Nu vet jag inte vad som är dyrt för dig, men vi har ett stativ från biltema som kostar 300
 
IMG_20200611_131148.jpg
 
Mitt hår. Det är så tråkigt. Jag vill göra nått med det men vet inte vad. Jag vill å ena sidan ha det långt för det är mest praktiskt och dessutom snyggt. Men å andra sidan så tycker jag att det är kul att klippa mej och göra nått annorlunda mot vad jag brukar ha. Vill inte klippa för kort för då blir mitt hår lockigt och jag ser verkligen inte klok ut. Lite kärringaktig om man säger så. Och vissa frisyrer kan jag inte ha för jag blir lång i ansiktet. Nu ser det skittråkigt ut för jag sparar ut och min gamla friss är urvuxen och verkligen jätteful.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 525
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 177
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 019
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp