Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men mer seriöst svar nu då.. Har du använt något annat att trycka på fyrkanten med? Baksidan på en skruvmejsel eller liknande? Att trycka med fingret kan ju vara nog så jävligt.
Nej. Men är faktiskt lite rädd att den ska gå sönder på riktigt… eller att jag ska skada mig! Har för mig att jag inte fick upp den när jag köpte den heller men mamma hjälpte mig 🤔
 
Äntligen! Slog ner den från fästet med baksidan av skruvmejseln, tog i med full kraft med ert stöd i ryggen :rofl:

D887BE44-5B99-45FE-A2DE-E2A93485B292.jpeg


Får se om jag får tillbaka den sen…
 
Att jag inte kan äta kött utan att det kryper ner mellan tänderna och sätter sig fast där. Det gör så förbaskat ont för det blir gärna inflamerat även om jag får bort det

Och så stör jag mej på att jag var dum och gick en alldeles för lång promenad med brorsans hund som vi var hundvakt åt. Det är ingen bra idé att gå långt i pissetofflor när man inte har härdat fötterna. Jag är jättekänslig för skoskav. Och tänkte inte mej för utan tänkte att man kunde gå från skogen via det nya området just den vägen jag tänkte var avspärrad. För dom har tagit ner den delen av skogen (tyvärr) för att bygga hus och nu var det måndag igen och då höll dom på och grejade med den blivande vägen så jag fick gå mer än 3gånger så långt för att komma hem. För jag iddes inte gå tillbaka
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 797
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 197
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 041
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 382
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp