Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har mina egna teorier om varför jag känner så. Men inget jag tänker vädra här. :)

Min poäng är att vi alla är olika. Jag har mina issues, Andra hakar upp sig på annat. Jag känner inget behov av att döma andras mentala hälsa för att de har sina aversioner. Hade inte förväntat att få min mentala hälsa ifrågasatt över en så simpel sak.
Jag blir som du när jag ser grodor. Alltså som människor med ormfobi. Jag klarar inte av varken på tv eller i naturen att se en liten jävla groda. Det. Går. Inte.
 
Ett fb inlägg där en lagt ut bild på sin son och skrivit hur för förbannad hon är på maken som rakat av honom håret eftersom han ville se ut som pappa. Följt av kommentarer (från mamman) att han ser cancersjuk ut. VARFÖR BEHÖVER VISSA VENTILERA ALLT PÅ FB?!?
Stackars barn. Förstår inte varför vissa tror att det är fritt fram att visa upp sina barns liv på internet sådär.
 
Ett fb inlägg där en lagt ut bild på sin son och skrivit hur för förbannad hon är på maken som rakat av honom håret eftersom han ville se ut som pappa. Följt av kommentarer (från mamman) att han ser cancersjuk ut. VARFÖR BEHÖVER VISSA VENTILERA ALLT PÅ FB?!?
Fattar inte hur föräldrar tänker som lägger ut bilder på sina omyndiga barn. Inte utan deras okejande :mad: Så fult gjort.
 
Stör mig på att jag är så helvetes jävla låg. Det är länge sedan det var så här illa.

Det är dessutom inte bra att ha hund när man är deprimerad, eftersom de blir sympati-låga. Jag låg vilket gör hunden låg, och så blir jag ännu lägre ner jag ser honom gå omkring och deppa, vilket drar ner honom ytterligare...
 
Ett fb inlägg där en lagt ut bild på sin son och skrivit hur för förbannad hon är på maken som rakat av honom håret eftersom han ville se ut som pappa. Följt av kommentarer (från mamman) att han ser cancersjuk ut. VARFÖR BEHÖVER VISSA VENTILERA ALLT PÅ FB?!?
Hon ska väl vara glad att pojken har en pappa som han ser upp till? 🤔
Hoppas hon inte skällde på barnet alla fall!
 
På att vissa människor verkar ha så otroligt svårt att skilja på Facebook och LinkedIn. En av mina kontakter delade just sina BRÖLLOPSBILDER, tillsammans med en lång ostig text om hur mycket han älskar sin fru. PÅ LINKEDIN. Seriöst?! Jag funderade faktiskt på att rapportera inlägget som opassande, men med tanke på att det lär skapa engagements och trafik på sidan så tvivlar jag på att LinkedIn skulle göra något åt saken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 748
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 142
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 031
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 329
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp