Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker välja rätt tråd nu :o

Har slut på papper och minns inte hur jag öppnar den :arghh: Har försökt trycka på den lilla fyrkanten som jag tror men det går inte…
B1D52627-D588-4A2C-AAE6-7C12752454D8.jpeg
 
Försöker välja rätt tråd nu :o

Har slut på papper och minns inte hur jag öppnar den :arghh: Har försökt trycka på den lilla fyrkanten som jag tror men det går inte…
Visa bifogad fil 73571
Tryck på den lilla fyrkanten och vrid samtidigt så lossnar den. Sätt i papper och sätt i den igen så att du behöver göra ett litet vridande så att fyrkanten klickar i igen. Se till att hålla den rak, det är en grej i bak som ska klicka i med.
 
Tryck på den lilla fyrkanten och vrid samtidigt så lossnar den. Sätt i papper och sätt i den igen så att du behöver göra ett litet vridande så att fyrkanten klickar i igen. Se till att hålla den rak, det är en grej i bak som ska klicka i med.
Näe :( tar i så jag tror den ska lossna från väggen, det går inte!
 
Är så satans trött på allt det här. Denna konstanta ångest, konstanta klump i magen, ständiga väntan på när nästa bakslag ska komma, aldrig kunna slappna av och känna sig nöjd med tillvaron.

Varför kan man inte bara bestämma sig för att skita i allt man går runt och oroar sig för? Vissa verkar vara så himla duktiga på det, att bara säga "far åt helvete" och sen inte bry sig om det något mer, på riktigt.

Fast jag tror inte så många är bra på det egentligen, de bara döljer det bättre :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 554
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 459
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 078
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 646
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp