Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pappa har ett plommonträd som det aldrig blir särskilt mycket plommon på. I år har trädet gått bananas och det är kopiöst med plommon. Dom växer bokstavligen i stora klasar som täcker grenarna. Nu är dom inte färdiga än men dom som har varit färdiga har haft mask eller varit ruttna :( ingen som har varit bra. Hoppas verkligen inte att alla är förstörda
 
Jag tog den första i början av juni O_o
Äckliga små kryp :mad:
Men jag fattar verkligen inte.. Var är de egentligen övriga tiden på sommaren? Så tidigt som juni och juli har jag tack och lov inte fått någon på mig men varför börjar de normalt härja som värst i augusti/september 🤔 Det får gärna bli frostgrader för min del snart iaf 🙈
 
Tillägg, en stor del av min frustration ligger i att det är extremt viktigt för min psykiska hälsa att jag har min semester "planerad" och fylld med aktiviteter, jag har haft två dagar hemma nu "utan något att göra" mer än att fira syskonbarnet igår och jag bryter ihop vid tanken på att tillbringa ytterligare dagar i något oklart "limbo". Det är en enkel biljett ned i depressionshålet för mig.
Jag ringde upp dom igen på eftermiddagen och frågade om det gick att få en icke-akut tid med då skulle jag inte få någon innan slutet på september. Men jag tror att personalen förstod problemet för hon uppmanade mig att ringa 07.45 idag och då fick jag en tid idag, 3 minuters undersökning och remiss skickad. :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 402
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 889
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 893
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 036
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp