Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Jag fattar inte vad som stör i bilden. Inte alls?
Förklara för en blondin.
Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.
 
Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.
Oki. Jag trodde det var bukefalisten som höll armen sådär och fattade inte vad det var för fel med att vila armen.
Det hade kunnat vara jag. Men jag hade inte paxat nån plats. Jag hade bara letat efter en ställning där axeln inte gjorde ont. :)
 
Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.
Jag uppfattade inte att han reserverade platsen eller överhuvudtaget tänkte. Tåget var nästan tomt och ganska tyst, han satte sig snett emot mig. Inom ett par minuter hade han lagt armen rakt genom mitt synfält, boppat till min fot tre gånger, snorharklat sig och ringt upp någon som han pratade högljutt med. Det var en störig sak som jag störde mig på.
 
Begynnande huvudvärk av den mindre trevliga sorten :meh: jag har inte tid just nu. Får hoppas att jag har lyckats stoppa upp den och att det inte blir värre. Jobbigt nog som det är
 
Stör mig på fb. Fick notiser så fort någon hade gillat ett inlägg jag taggats i. Går in på den notisen och trycker på punkterna att jag inte vill ha fler notiser från den. Då säger den att jag inte kommer få fler notiser från den personen…. Men de va inte det ja ville. 🤦🏼‍♀️
bara det specifika inlägget… suck 😮‍💨
 
Och posten...jag slipper Postnord men här har vi Hermes som inte fungerar bra alls. Fick ett mail om att mitt paket var på väg och jag fick frågan om jag ville välja utdelningsdag. Valde lördag eftersom jag är ledig då. Nähädå. Nu låg det en avi i brevlådan lik förbaskat om att de hade sökt mig men jag tyvärr inte var hemma. Nej, just det.
 
Tog bilen till posten eftersom mina paket antagligen var stora. Och postens parkering var en byggarbetsplats...så jag fick bära mina paket rätt långt ändå. Ibland går det troll i saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 397
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 884
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 892
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 429
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp