Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min egen velighet! :meh:
Har två fina ekskivor som jag länge velat göra ett epoxy river table med. Har äntligen hittat en person som gör sånt och nu vet jag inte hur jag vill göra längre! Vill jag verkligen såga i skivorna? Ska jag kanske göra ett matbord istället för ett soffbord? Hur dyrt blir det egentligen med epoxyn?
Hur stort/litet vill jag ha/behöver soffbordet vara?
Vilken färg vill jag ha på epoxyn? Ska det matcha min mörkblå soffa eller ska jag ha en mer neutral färg ifall man byter soffa?

:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
 
På att nån idiot slänger en elsparkcykel bakom ett krön nedanför en backe på en cykelbana så att en cyklist kör in i den och blir livshotande skadad. :rage::( Det gör mig helt tokig att elsparskcykelmarodörer får härja fritt och förstöra livet för alla andra.

Kan politiker för helskotta kräva gpsspärrar på dessa så att om man inte parkerar på angivna platser så fortsätter avgiften ticka. och att det utgår saftig avgift för varje felparkerad elsparkcykel. Eller hur många olyckor ska vi behöva ha där oskyldiga människor i värsta fall behöver sätta livet till?
 
Att jag fick lite ångest nu för jag lagt ut nästan 600kr på grejer till hästen. Vettiga saker som behövs! Och pengar är väl till för att användas? Bort med dig ångest!! :mad:
Och så sitter man där och velar fram och tillbaka. Behövs det verkligen? Jag klarar det ett tag till. Ja, det behövs. Helst redan igår. Finns det nått annat som är viktigare?
Och sen när man får tummen ur så får man så dåligt samvete över att ha lagt ut pengar.
 
Och så sitter man där och velar fram och tillbaka. Behövs det verkligen? Jag klarar det ett tag till. Ja, det behövs. Helst redan igår. Finns det nått annat som är viktigare?
Och sen när man får tummen ur så får man så dåligt samvete över att ha lagt ut pengar.
MEN JA!!! Precis så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 456
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 949
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 937
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 467
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp