Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du blev iaf inte lika exhalterad som mig som ändå fortfarande uppskattade handlingen lite trots innehållet, det är ju ändå någon som suttit och handskrivit något till mig liksom, kändes fint :D

Är det inte tanken som räknas? :D Tänk vad snällt, att sätta tid på att skriva brev för hand för att rädda okända personers själar :p
Hade dock själv också tyckt att det hade varit skitstörigt att få sådant.
Jag som HBTQ-person hade inte känt att det var fint eller att de försökte rädda min själ, för jag vet att JV redan kommit fram till att den inte är värd att rädda. Usch för JV.
 
Att jag inte gjorde en jämn indelning på omröstningen om flikar, så att det är jättemeckigt att försöka utläsa vad medeltalet egentligen är. Jag gjorde ju hela grejen skev så att det är i princip omöjligt. Hur tänkte jag egentligen? Spelar väl inte någon roll heller, men jag. stör. mig.
 
Jag som HBTQ-person hade inte känt att det var fint eller att de försökte rädda min själ, för jag vet att JV redan kommit fram till att den inte är värd att rädda. Usch för JV.
Precis! Vi fick ett liknande brev när vi flyttat hit till stan tillsammans, och då blev jag faktiskt lite rädd att de sökt upp oss just för vi var ett samkönat par (men insåg väl att det inte var så). Jag tycker mest det är obehagligt. Hur vet de att jag är, relativt, nyinflyttad? Eller skickar de till alla? Det kan jag ju inte veta förstås…
 
Precis! Vi fick ett liknande brev när vi flyttat hit till stan tillsammans, och då blev jag faktiskt lite rädd att de sökt upp oss just för vi var ett samkönat par (men insåg väl att det inte var så). Jag tycker mest det är obehagligt. Hur vet de att jag är, relativt, nyinflyttad? Eller skickar de till alla? Det kan jag ju inte veta förstås…
Jag fick av JV tidigare i år,även det handskrivet. Tror de skickar ut slumpartat typ.
 
Jag fick av JV tidigare i år,även det handskrivet. Tror de skickar ut slumpartat typ.
Tror de bor relativt i närheten och helt enkelt kollar eniro eller liknande för att hitta vilka som bor på adresser där de ska dela ut nu när de inte gör "hembesök" pga corona.

Jag är ingen expert på JV men har hört att det liksom ingår i deras "uppgifter" att de ska sprida budskapet.
 
Stör mig på HM. Jag hade en rabattlapp på 75 kr som jag utnyttjade vid en beställning. Skickade tillbaka en del av beställningen och fick sen fakturan. Då har de fördelat min "75 kr vid ett köp" på alla artiklar och dragit av den. Kundtjänst var inte ett dugg hjälpsam. :meh: det handlar bara om småpengar men jag tycker det var sniket.
 
Brödmöte.
Ni som känner mig vet att jag bara har människor jag känner på Facebook. Jag känner ALLA fb-vänner på någon nivå, du är inte bara ett nummer. Är du min fb-vän är det för att vi har en koppling. Jag skulle vilja se om vi fortfarande har fler än bara likes.
Jag bestämde mig för att delta i en upplevelse som heter "Brödmöte". Syftet är att se vem som läser inlägget utan bild. Teknologin konsumerar oss så mycket att vi glömmer det viktigaste: god vänskap. Om ingen läser detta meddelande blir det ett kort socialt experiment. Men om du gör detta till slutet, vill jag att du kommenterar med ett ord om oss. Exempelvis en plats, ett objekt, en person, eller en tid som påminner oss.
Kopiera sedan detta inlägg och posta det på din egen sida (dela inte). Jag kommer att gå till din sida och lämna ett ord som påminner mig om dig.
Snälla kommentera inte om du inte har tid att kopiera texten, detta kommer att förstöra provet. Låt oss se vem som tog sin tid att läsa och svara enligt en gemensam berättelse utanför Facebook
Klart vi är mer än Facebookvänner eller ...

Kan detta larv bara få ett JÄVLA SLUT?! :rofl:
 
Stör mig på att ERP systemet kastade ut mig och får felmeddelande Service Unavilable, måste bli klar med det jag gör senast 15:00, men det kan jag glömma nu :meh:
Jaja fick ju lite tid och komma in hit och klaga lite :D
 
Folk som verkligen går in för att inte alls fatta hur privilegierade de är och hur mycket de passar in i etablerade normer. Grattis till världsrekordet i att missa poängen, liksom.
 
Sålde bilen ikväll, nyss ringde köparen och hade ångrat sig och vill lämna tillbaka den. Strax efter ringer kompisen och han hade pratat med köparen så nu ska han behålla den. Jag som tackade nej till en köpare som hade accepterat mitt pris efter alla foton jag skickat, kanske bäst att det inte blev ngt då det skulle varit ett osett köp och en firma skulle hämta den. Låter lite skumt. Är nog bäst att lagd affär får ligga. :crazy:
 
Ska hyckla rejält här nu genom att själv göra det jag stör mig på, men alltså jag lackar ur.

De som hela tiden använder den här tråden som en outlet för saker de stör sig på i andra trådar på det här forumet. Det blir ofta pinsamt uppenbart vilken tråd det gäller och det är ett så fruktansvärt fult och fegt sätt att baktala och trycka ner andras åsikter medan man själv lite snyggt kan lägga sig utanför skottlinjen då ingen orkar deraila den här tråden med att bemöta det här där det inte hör hemma.

SLUTA. Vågar eller vill man inte ha en åsikt där den faktiskt hör hemma (tråden där det diskuteras) kan man faktiskt hålla den inom sig istället eller ta det i ett dagboksinlägg. Detta är tråden för störiga saker vi stör oss på, INTE andra forumanvändare/deras åsikter vi stör oss på.
 
Ska hyckla rejält här nu genom att själv göra det jag stör mig på, men alltså jag lackar ur.

De som hela tiden använder den här tråden som en outlet för saker de stör sig på i andra trådar på det här forumet. Det blir ofta pinsamt uppenbart vilken tråd det gäller och det är ett så fruktansvärt fult och fegt sätt att baktala och trycka ner andras åsikter medan man själv lite snyggt kan lägga sig utanför skottlinjen då ingen orkar deraila den här tråden med att bemöta det här där det inte hör hemma.

SLUTA. Vågar eller vill man inte ha en åsikt där den faktiskt hör hemma (tråden där det diskuteras) kan man faktiskt hålla den inom sig istället eller ta det i ett dagboksinlägg. Detta är tråden för störiga saker vi stör oss på, INTE andra forumanvändare/deras åsikter vi stör oss på.
Tack! Kanonbra inlägg. Jag tycker fenomenet är riktigt fegt.
 
Stör mig enormt att trafikledarna börjat ringa och jaga mig på min privata mobil när jag JOBBAR!! Nej jag svarar inte på den, vill de något får de vackert ringa på jobbmobilen, svarar jag inte på jobbmobilen ringer jag upp när jag kan. Ibland ligger jobbmobilen på laddning, bluetooth kopplat ur och det ringer när jag kör, så nej inte alltid jag kan svara och definitivt inte på min privata, där går gränsen speciellt när jag jobbar (en annan sak när jag är ledig).
 
Stör mig enormt att trafikledarna börjat ringa och jaga mig på min privata mobil när jag JOBBAR!! Nej jag svarar inte på den, vill de något får de vackert ringa på jobbmobilen, svarar jag inte på jobbmobilen ringer jag upp när jag kan. Ibland ligger jobbmobilen på laddning, bluetooth kopplat ur och det ringer när jag kör, så nej inte alltid jag kan svara och definitivt inte på min privata, där går gränsen speciellt när jag jobbar (en annan sak när jag är ledig).
Skulle blocka numren på den privata mobilen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 601
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 812
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 562
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 261
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp