Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu stör jag mig på att jag glömde bort kastrullen på spisen med vatten i. Skrämmer visst mig själv om hur fort jag glömde bort den. Hade kokat upp vatten i vattenkokaren och skulle bara få vattnet att koka i kastrullen.

Tack och lov var det vatten kvar i kastrullen när jag kom ut i köket, dock inte så mycket kvar i kastrullen, hade haft locket på. Tyckte det var lite obehagligt hur fort jag kunde glömma bort att jag hade den på spisen. Mycket störigt och obehagligt. :(
 
Stör mig på att det inte finns bild på de olika chokladbitarna och står vad varje innehåller/har för smak. Endast en gemensam innehållsförteckning på ytterförpackningen. Nu måste jag ju äta även de som visar sig smaka kaffe 😐 .
 
Nu stör jag mig på att det är det ena efter det andra just nu. Skar mig precis på ett dumt ställe, fick reda på att den vi skulle åka till hotell/spa i helgen för att fira har 38.1 graders feber idag och test är bokat.... blir nog inget av den resan heller.... imorrn ska ja även ha en med mig i lastbilen (ogillar det skarpt, jag orkar inte det borde sagt ifrån tydligare får bli slut på det nu jag vill inte mer).... just nu känns det som om ja kunde dö....
 
Stör mig på att det inte finns bild på de olika chokladbitarna och står vad varje innehåller/har för smak. Endast en gemensam innehållsförteckning på ytterförpackningen. Nu måste jag ju äta även de som visar sig smaka kaffe 😐 .
Huuu, det skulle få mig att aldrig mer köpa den chokladen. Kaffe luktar gott men smakar :wtf:
 
Ska hyckla rejält här nu genom att själv göra det jag stör mig på, men alltså jag lackar ur.

De som hela tiden använder den här tråden som en outlet för saker de stör sig på i andra trådar på det här forumet. Det blir ofta pinsamt uppenbart vilken tråd det gäller och det är ett så fruktansvärt fult och fegt sätt att baktala och trycka ner andras åsikter medan man själv lite snyggt kan lägga sig utanför skottlinjen då ingen orkar deraila den här tråden med att bemöta det här där det inte hör hemma.

SLUTA. Vågar eller vill man inte ha en åsikt där den faktiskt hör hemma (tråden där det diskuteras) kan man faktiskt hålla den inom sig istället eller ta det i ett dagboksinlägg. Detta är tråden för störiga saker vi stör oss på, INTE andra forumanvändare/deras åsikter vi stör oss på.

Helt enig och det är jäkligt dålig netikett.
 
Så du ska jobba utan att ha testsvar och dessutom utsätta nån annan för ditt förkylningsvirus som evt kan vara covid?

Inte ok.

Jag tror att det är en annan person som har feber och ska testa sig. Den personen som var orsaken till att de skulle åka till spa.
 
Stör mig på HM. Jag hade en rabattlapp på 75 kr som jag utnyttjade vid en beställning. Skickade tillbaka en del av beställningen och fick sen fakturan. Då har de fördelat min "75 kr vid ett köp" på alla artiklar och dragit av den. Kundtjänst var inte ett dugg hjälpsam. :meh: det handlar bara om småpengar men jag tycker det var sniket.
Har också råkat ut för samma sak. Ytterst irriterande.
 
Stör mig på att de inte längre hade drop in på provtagningen. Hade inte blivit informerad om det av de som håller i studien jag är med i. Så då åkte jag tidigt hemifrån utan att ha ätit frukost helt i onödan. Fick bokat en tid till imorgon istället.
Stör mig lite på mig själv också, för borde kanske fattat detta själv. O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 545
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 786
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 544
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 241
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp