Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte hittat några som inte korvar sig. Tips?

(Frågan var inte till mig, men jag hoppar in med mitt tips.)

Avet har trosor med ben, med spetskant längst ner (finns med/utan spetskant i midjan). Jag köpte mina förra året och fyllde på med fler par i år - älskar dem. Mina har aldrig korvat sig. Tunna och väldigt bekväma.
Enda minuset är att de inte är gjorda för tvätt i 60 grader, vilket jag tvättar trosor i, vilket gjort att några stretchtrådar börjar synas i spetsen på ett par av de som jag köpte förra året. Men det beror ju på att jag inte följt tvättråden. I övrigt har trosan inte påverkats av det, och jag använder dem mycket.
 
På tal om lupiner. Stör mig ännu mer på detta

DDFFF4DC-14B3-4F47-A62F-612BC88ADD2B.jpeg
 
Jag stör mig på att jag lyssnade på en kompis som sa att ”jomen det finns massa goda smaker av Zeroh, prova en annan bara!”

Det är både stevia och sukralos i dem 😭 Har nu två flaskor öppnade Zeroh som jag inte kommer dricka upp.

tacka vet jag Fun Light, ge mig aspartam! 😅
 
Jo jag skrattade åt hennes kukkienkukkiakukkienkukkia

Jag har en bekant som inte använder punkt eller komma. Jag blir alldeles anfådd av att läsa hennes texter
Exempel:
Tack vi vet att ja hon är en så social och glad hund som vet hur man tar beundrare fast hon inte är fluffig och långhårig skapande av ett gott humör ger sig också mycket 10 år framöver


What?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 737
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 983
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 688
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 133
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp