Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja och speciellt hästrelaterade saker går ofta hem hos män. Fast då rör det sig väl i och för sig om ridspön och stövlar, och inte hovkratsar och ryktborstar förstås :laugh:
Säg inte det, säg inte det ... :laugh:

1664446539330.png
 
Jag har väntat hela em på hovslagaren som skulle komma efter hans jobb idag men inte hört ett ljud. :mad:
Han skulle ringa men nu har jag ringt tre ggr och skickat en massa sms och hållit hästarna inne till ingen nytta. Helt klart irriterande, hela dan har gått och inget har jag fått gjort.

Skulle handlat och tankat, nu ligger jag med katterna under täcket, funderar på om jag ska åka iaf och handla ikväll, i morgon höjer de drivmedelspriserna men åker jag så ringer han säker och är på väg. Hatar att köra i mörker och trängas med folk så brukar alltid fixa sånt dagtid och inte fredag em. :rage:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 158
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 196
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 842
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 628
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp