Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag är så fånig, rent ut sagt. Jag har LÄNGE funderat på att filma mig själv när jag läser ett par sidor ur min bok, och sedan lägga upp detta på mitt författar-/bokkonto på instagram. Samt på facebook. Men jag KAN inte förmå mig till att ens sätta mig och öva.... :cautious: Vilka FÅNIGA spärrar jag har. Jag vet många som gör liknade saker utan att ens fundera på det!
 
Jag stör mig på att jag är så fånig, rent ut sagt. Jag har LÄNGE funderat på att filma mig själv när jag läser ett par sidor ur min bok, och sedan lägga upp detta på mitt författar-/bokkonto på instagram. Samt på facebook. Men jag KAN inte förmå mig till att ens sätta mig och öva.... :cautious: Vilka FÅNIGA spärrar jag har. Jag vet många som gör liknade saker utan att ens fundera på det!
Jag har tänkt öva på sånt också (spela in och sedan titta/lyssna på mig själv, inte ens lägga upp någonstans) Men det går inte. Så du är inte ensam!
 
Stör mig på rövhatten till ratthållare var tvungen att gå upp så nära innan omkörning, helt i onödan.
Inte fel att ha lite trafikvett, speciellt när man framför en lastbil som har lång bromssträcka. Rent idiotiskt och respektlöst mot andra trafikanter. :banghead:

Jag stör mig inte enbart på dom, jag avskyr dom ratthållarna, för de förstör för oss som försöker sköta oss.😤

Inte undra på att det händer olyckor, såg ut som det var max 2 m bakom släpet.

10699BC7-D184-42A0-8E08-B001EF1A7206.jpeg
 
Jag stör mig på att jag är så fånig, rent ut sagt. Jag har LÄNGE funderat på att filma mig själv när jag läser ett par sidor ur min bok, och sedan lägga upp detta på mitt författar-/bokkonto på instagram. Samt på facebook. Men jag KAN inte förmå mig till att ens sätta mig och öva.... :cautious: Vilka FÅNIGA spärrar jag har. Jag vet många som gör liknade saker utan att ens fundera på det!
Om du filmar nått annat och läser i ”bakgrunden” så du inte är i fokus. Det kanske är enklare?
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Om du filmar nått annat och läser i ”bakgrunden” så du inte är i fokus. Det kanske är enklare?
Sant. Det är ju också en idé... :) Kanske filma bokomslaget. Men blir det inte lite tråkigt om jag sitter och läser i några minuter.... Inte för att det kanske är så himla kul att se MIG heller ;) , men tanken är väl lite grann att det blir mer personligt om jag syns med min bok.... :)
 
Sant. Det är ju också en idé... :) Kanske filma bokomslaget. Men blir det inte lite tråkigt om jag sitter och läser i några minuter.... Inte för att det kanske är så himla kul att se MIG heller ;) , men tanken är väl lite grann att det blir mer personligt om jag syns med min bok.... :)
Du kan ju alltid börja med det som ett sätt att komma igång. Sen kanske det blir lite lättare?
 
Fick ett ryck och tänkte bära ner lite grejer till förrådet. Men kan inte hitta nyckeln till hänglåset.:mad::(
Gick i alla fall omplanterat två krukväxter, så håller tummarna för att de överlever. :)
 
1. Jag är sötsugen.
2. Jag har ont i ryggen.
3. Har inget sött hemma
4. Alvedon är verkningslöst.
5. Mitt älskade vilda hunddjur ligger alltid bakom/under min skrivbordsstol med stor/enorm risk att jag råkar rulla över honom med stolen en dag, vilket jag är LIVRÄDD för att råka göra! För tusan Vavilon move your arse från under my arse please!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 999
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 354
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 134
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 952
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp