Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter härligt 😍 jag hade velat ha den kreativiteten och fantasin att se sådant för mig. Och energin att utföra vad behövs.
Men visst, kan förstå att det blir opraktiskt att genomföra fullt ut.
Hm, tack för ett lite roligare perspektiv på det, det är ju kul på många sätt! Och jag är glad för min kreativitet. Jag kanske ska unna mig en temajul något år då och då!
 
Blandade ihop dagarna och trodde jag var ledig idag, fick arga meddelanden från en kollega och sen var han skitsur när jag stressade hit, påstod att jag inte svarat men eftersom han frågade på Skype var jag var så svarade jag på Skype. :devil: heller att jag sitter och pillar med mobilen när jag kör för fort för att den andre kollegan, som jobbat natt, skulle få gå hem. :(

Väl framme svarar jag med samma ton som jag blir tilltalad av den otrevliga kollegan och får höra att jag skulle gå ut på kontoret och lugna ner mig. Jag svarade att jag skulle ta avlämningen och om han inte gillade att få svar så skulle han inte prata med mig. :mad:
 
Stör mig på fenomenet med mobilappar som har förinställt en massa behörigheter som inte behövs för funktionen. Fint vore om de höll sig till det de skulle göra i min mobil, så jag slapp gå igenom och ta bort behörigheter. Det är integritetskränkande, ineffektivt och högst irriterande. :rage:
 
Blandade ihop dagarna och trodde jag var ledig idag, fick arga meddelanden från en kollega och sen var han skitsur när jag stressade hit, påstod att jag inte svarat men eftersom han frågade på Skype var jag var så svarade jag på Skype. :devil: heller att jag sitter och pillar med mobilen när jag kör för fort för att den andre kollegan, som jobbat natt, skulle få gå hem. :(

Väl framme svarar jag med samma ton som jag blir tilltalad av den otrevliga kollegan och får höra att jag skulle gå ut på kontoret och lugna ner mig. Jag svarade att jag skulle ta avlämningen och om han inte gillade att få svar så skulle han inte prata med mig. :mad:

Alltså... fy vad otrevligt. Jag var försenad en gång nu i somras och en kollega ringde och frågade vänligt om något hade hänt, dvs gav mig inte någon avhyvling.

Är det en kollega som normalt inte är sen skulle jag bli orolig att något hänt.
 
Stör mig på min familj som har en massa outredd psykisk skit.
Istället för att ta tag i det har de grävts ner men de sipprar ju upp hela tiden.
Tror det påverkat mig och min syster massor.
Som att vi ska vara ansvariga för andras välmåenden och inte bara vårat eget. Ingen trygghet eller stöttning utan mer "när jag va liten" tjatet. Misslyckas man blir det mer en "I told you so"
Normala drömmar (hus, hund t.ex) krossas direkt. Allt negativt som kan hända dras upp.
 
Alltså... fy vad otrevligt. Jag var försenad en gång nu i somras och en kollega ringde och frågade vänligt om något hade hänt, dvs gav mig inte någon avhyvling.

Är det en kollega som normalt inte är sen skulle jag bli orolig att något hänt.
Min chef var orolig, min kollega som jag löste av tycker att det är sånt som händer men min andre kollega är otrevlig som bara han kan. :crazy:
 
Att det ska vara så krångligt (läs: omöjligt) att överföra bilder från en iPhone till datorn. Jag har Android, där kopplar man liksom in en sladd och för över. Alternativt för över via bluetooth. Men att få tag på några filmer som ligger på förälderns äppelskruttstelefon verkar vara ett heldagsprojekt. O_o
 
Att det ska vara så krångligt (läs: omöjligt) att överföra bilder från en iPhone till datorn. Jag har Android, där kopplar man liksom in en sladd och för över. Alternativt för över via bluetooth. Men att få tag på några filmer som ligger på förälderns äppelskruttstelefon verkar vara ett heldagsprojekt. O_o
Jag brukar ladda över från min Android direkt till Google drive, funkar det på iPhone?
 
Att det ska vara så krångligt (läs: omöjligt) att överföra bilder från en iPhone till datorn. Jag har Android, där kopplar man liksom in en sladd och för över. Alternativt för över via bluetooth. Men att få tag på några filmer som ligger på förälderns äppelskruttstelefon verkar vara ett heldagsprojekt. O_o
Brukar de inte ha automatiskt i nåt moln? Jag är dålig på iphone men har haft det i jobbet för längesen. Då var det så har jag för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 070
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 419
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 155
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 987
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp