Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Några gånger har det hänt att jag fått sms när jag var på Coop men orkade inte ta upp telefonen och kolla, så handlade klart och gick hem.
Kollar meddelandena hemma och så var det en avisering om att jag hade brev/paket att hämta på Coop. :meh:
Efter det kollar jag alltid telefonen om det kommer sms när jag väntar paket och är nära utlämningsställe eller instabox.
Exakt det hade jag idag. Hämtade ut mina tre paket jag dragit ut på. Kom hem, tog av skorna och PING det sista finns att hämta nu. :meh:
 
Då/nu, före/efter bilder på kändisar. Helst kvinnliga med fokus på vikt eller skönhetsingrepp. Ena bilden ska dessutom vara taget ur en dålig vinkel eller när personen gör något helt normalt istället för att posera. Vill bara kräkas på kommentarerna.
Men ja! Och i alla andra förekommande varianter på ”makeover” där människan alltid ska se ledsen och miserabel ut på förebilden och sedan glad och leende på nästa.

Och den totala ”förvandlingen” på ett rum utan något i och sen ”Wow! Nu är det ett b-a-d-r-u-m! Vilken förvandling! Vilken makeover!”. Eh. Nej. Att bygga ett badrum i ett hus som byggs från grunden är inte en makeover :meh:
 
Telefoner. Min dåvarande började ge upp och hade dåligt ljud vid samtal. Köper då en ny (dyr!) i slutet på förra året och nu har jag ytterligare en telefon som krånglar när man ringer.:( Kan fungera klockrent i flera dagar och sen helt plötsligt går det knappt att ringa ett samtal förrän det är dålig kvalitet och det bryts stup i ett. Så trött på det där. Vill bara ha en telefon som inte krånglar...

Lär väl försöka mig på en systemlagning vid något bra tillfälle och hoppas det blir bättre. Skulle aldrig ha uppdaterat till Android 13.:banghead:

Värsta är att en kollega har samma problem samt en vän till hen. Likadana telefoner...
 
Behövde ett skrivprogram till nya datorn. Laddar hem OpenOffice och det ser förjävligt ut?! Som ett suddigt lager över. Laddar nu hem LibreOffice, hoppas på det bästa för jag vill bara ha ett program att skriva ett dokument i:arghh:
 
Jag har alltid tyckt att våren diskmaskin är rätt tyst av sig men nu kör jag den när resten av familjen sover och den låter ju hur mycket som helst? Funderade ett tag på om luckan var öppen och vattnet sprutade ut på golvet eller något.
 
Jag verkar ha orsakat att mitt jobb förlorar ett statligt stöd på 60 000 kr genom att jag uppgav ett felaktigt antal i ansökan. Började jobba här för 2 månader och har fortfarande provanställning men jag hoppas att chefen inte dömer mig för hårt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 424
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 441
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 295
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 907
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp