Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att uppgradera till ny dator? 😅 Min dator startar om snabbare än mobilen 🤷‍♀️
Hm nja, köpte den i maj förra året så den är inte gammal. Har haft den igång kanske en gång/månad i snitt. Kan hända att den skulle bli snabbare om jag startade den oftare så det inte finns 10-20 uppdateringar varje gång. :bag:
 
När jag blödde så länge (slutade med att jag blödde i över 6 veckor totalt) så hade jag en utomkvedsgraviditet. Kontakta din närmsta BMM eller gyn mottagning.
Får göra det. Jag tror ju dock att det mest beror på pillren. När jag började ta dem fick jag först ingen mens på nästan en månad, sedan kom det och nu blir jag inte av med det istället.


@nightcrawler Verkar som att det är så för mig också. Har haft p stav och hade mens konstant i 4 månader innan jag tröttnade och tog ut den.
 
Ett inlägg i en lokalgrupp som klagar på att de stängt av vattnet och frågar om någon annan har vatten hemma som de kan få. Kan ha länkat till MSB's broschyr Om krisen eller kriget kommer. Inväntar shit-storm:D
Och nej - jag har inte allt där. Men har vatten så att jag klarar en basic avstängning ett par timmar i alla fall.
 
Ett inlägg i en lokalgrupp som klagar på att de stängt av vattnet och frågar om någon annan har vatten hemma som de kan få. Kan ha länkat till MSB's broschyr Om krisen eller kriget kommer. Inväntar shit-storm:D
Och nej - jag har inte allt där. Men har vatten så att jag klarar en basic avstängning ett par timmar i alla fall.
Jag är en sådan där dålig person som INTE har vatten. MEN jag har i alla fall skaffat mig ett par 20-liters-dunkar. Det är ett stort kliv i rätt riktning.... :D
 
Jag är en sådan där dålig person som INTE har vatten. MEN jag har i alla fall skaffat mig ett par 20-liters-dunkar. Det är ett stort kliv i rätt riktning.... :D
Alltså jag bryr mig egentligen inte om att personen inte hade vatten hemma, utan mer att man klagar på Facebook redan efter några timmar. Jag fick sms'et om avstäning vid 12. När jag var hemma vid 15 hade vi vatten. Man borde klara sig utan vatten i tre timmar innan man klagar över, som en annan gjorde, att hen inte kunde diska ^^
 
Får göra det. Jag tror ju dock att det mest beror på pillren. När jag började ta dem fick jag först ingen mens på nästan en månad, sedan kom det och nu blir jag inte av med det istället.


@nightcrawler Verkar som att det är så för mig också. Har haft p stav och hade mens konstant i 4 månader innan jag tröttnade och tog ut den.
Jag blödde också konstant med minipiller. P-stav och p-spruta funkar dock för mig. Inte en droppe blod. :up: :heart
 
Fel på Wikipedia. :cautious:
I skolan fick vi lära oss att Indalsälven är Sveriges längsta älv. Enligt Wikipedia är den 430 km.
Men på Sverige-sidan på Wikipedia står det att Klarälven är längst! Den är 460 km varav 300 km i Sverige.
Det är väl ändå längden inom Sverige som ska räknas?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 052
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 399
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 153
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 981
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp