Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Antivaxxare.

En 19-årig handbollsspelare gått bort, vilket är enormt tragiskt på alla sätt och vis. Media lämnar ingen dödsorsak, och då vet ju alla normalbegåvade vad det rör sig om.
Ändå måste folk i kommentarsfältet spekulera i vaccinbiverkningar. Så respektlöst.
 
Antivaxxare.

En 19-årig handbollsspelare gått bort, vilket är enormt tragiskt på alla sätt och vis. Media lämnar ingen dödsorsak, och då vet ju alla normalbegåvade vad det rör sig om.
Ändå måste folk i kommentarsfältet spekulera i vaccinbiverkningar. Så respektlöst.
Jag minns när coolio gick bort i höstas. Han var på besök hos en vän, hittades livlös i badrummet. Polisen misstänkte inget brott.

Vad tror ni antvaxxarna på facebook trodde dödsfallet berodde på?:cautious:
 
Imitt ngt dimmiga lunginflammations-tillstånd har jag letat efter lättsmält feelgod att titta på.

Snubblat över en del märkligheter.
Som Trakten på SVT. Ren buskis med usla skådespelarprestationer. ÅTER IGEN en serie som skildrar folk på landet som rena byfånar. :banghead:
Det ska tydligen vara roligt?
 
Folk. Har fått reda på via bakvägen att en person tror jag är typ sur å dom eller nåt. Nej jag är inte sur på personen, men jag känner inte för att lägga tid eller engagemang på en vänskapsrelation där jag endast existerar som en sista utväg. Sist jag umgicks med personen visade det sig att hon ville umgås med mig för att hon inte ville åka hem för att sedan åka tillbaka till stan för att hämta hem sin sambo från firmans julfest.
I vanliga fall när människan hittar på andra saker som att gå på bio eller något med vårat gamla kompisgäng så existerar jag inte ens på listan över tänkbara att bjuda in.
Jag klarar mig hellre utan sådana människor i mitt liv.
 
Kollegor, som istället för att vara medarbetare är motarbetare, fattar egna beslut utan att samråda när det drabbar alla och får konsekvenser. Nu skiter jag i det här, har redan meddelat att jag inte tänker lägga två strån i kors utan hon får höra av sig själv eller fixa problemet på egen hand. 🤬
 
Fått nån konstig ilande smärta långt ner i ryggen där den går över i benet. Fattar inte vad det kan vara, typ på höftledshöjd men på baksidan. :confused: Det ilar till när jag t.ex ska stå på det benet eller vissa andra rörelser. Nerv i kläm kanske?
Hoppas det gått över tills i morgon.
 
Fick hjälp för en vecka sedan att tvätta mina fönster på balkongen. Idag använder en granne högre upp sin balkong till att vattna sina växter, så det rinner vatten ner på fönsterglasen på alla balkonger under denne. Nu är det fula, gråa vattenränder på utsidan av mina fönster. :cry:
 
Ville tacka för ett trevligt ridläger i en facebookgrupp, men jag verkar inte få göra inlägg där. Det publicerades men var sedan borta och jag har redan testat fyra gånger 😬. Nu vågar jag inte prova mer för då kanske någon blir förbannad på mig 🙈.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 009
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
4 920
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 959
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 364
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp