Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att vuxna män inte klarar av att motståndarlaget håller på att vinna. Fullkomlig skandal, derbyt idag.

Såg för övrigt livesändningen tillsammans med pappa som avslutade med: ”Nä men man kanske ska bege sig upp till Gullmars en sväng på vägen hem, är säkert mysigt där! Jag kanske ska dra på mig Bajen-halsduken och applådera ut supportrarna när de passerar.” 😅
 
Min telefon ramlade ur fodralet rakt i hallgolvet och har nu en fin spindelnätsliknande skärm :cry: Det finns inget som kan motivera ett skärmbyte för 1200 utan ny telefon är domen. Jag har inte energin för detta nu. Inte. Alls.
Tror mig valt en ersättare men eventuella skal finns inte i butik för alt 1 eller alt 2... Ber på mina bara knän att den går att läsa av bussbiljetterna med.
 
Min telefon ramlade ur fodralet rakt i hallgolvet och har nu en fin spindelnätsliknande skärm :cry: Det finns inget som kan motivera ett skärmbyte för 1200 utan ny telefon är domen. Jag har inte energin för detta nu. Inte. Alls.
Tror mig valt en ersättare men eventuella skal finns inte i butik för alt 1 eller alt 2... Ber på mina bara knän att den går att läsa av bussbiljetterna med.

Eftersom jag är hopplös och tappar mobilen ständigt har jag ett skärmskydd av härdat glas och ett fodral som öppnar som en bok och är rejält. Sedan får det bli lite mer komplicerat att öppna den och prata medan man gör någonting.
 
Eftersom jag är hopplös och tappar mobilen ständigt har jag ett skärmskydd av härdat glas och ett fodral som öppnar som en bok och är rejält. Sedan får det bli lite mer komplicerat att öppna den och prata medan man gör någonting.
Jag borde haft, hade tänkt köpa ett nytt plånboksfodral(i veckan...) iaf men de har varit svåra att få tag i tyvärr. Visste att det var trasigt men har inte tappat medans jag gått inne tidigare :/ Troligtvis landade den även på lite kattsand... Gah.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 456
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 307
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 467
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 952
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp