Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte. Jag provar att boka om till en dag senare. Vill inte köra hela natten. Tur att jag betalade extra för att kunna boka om. Tidigare år har jag aldrig betalat extra för en ombokningsbar biljett men jag kände väl på mig att något skiter sig.
Vad var det jag sa, om att något alltid blir fel då jag ska resa?
Vem tror ni har sett fel på när jag har semester, och därmed lyckats boka en resa på fel dag :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
 
tidrapporteringssystemet på jobbet HERREGUD ge mig styrka. verkligen ett system designat för att få UT information, inte att det ska vara enkelt att fylla i den....
Hos oss går det varken få in eller ut information.. eller ja, man kan fylla i men det är inte säkert systemet uppfattar det.
 
Human arbetstemperatur osv
 

Bifogade filer

  • IMG_20230607_215459.jpg
    IMG_20230607_215459.jpg
    205,5 KB · Visningar: 67
Att jag slarvade med maten idag men tänkte äta mer efter kakan var klar. Nejnej, åt lite smet&glasyr och blev sedan väldigt illamående. Fan... Fått i mig vatten. Måste försöka få i mig en risifrutti vilket är det enklaste jag har hemma tror jag.

Ps. Hjälper inte att Någon hade en hårbollssituation nyss:eek:
 
Var på ögonbottenfotografering igår. Såg skapligt bra ganska snabbt efter. Bara lite ljuskänslig, kunde läsa etc. Dock var jag lite uppsvullen i kroppen på kvällen.

Idag har jag dimsyn åt sidorna och uppåt resp. nedåt. Samt är ljuskänslig. Otroligt irriterande.
 
Stör mig på mig själv! Vilket inte är första gången verkligen.
Men att jag är så jobbig. Varför kan jag inte vara normal för?
Har imorse skällt ut min partner. Skrikit. Varit förbannad. Och när han då i lugn och sansad ton säger saker som är så jäkla självklara då brister det för mig.
Men mest arg är jag på mig själv. Kan jag snälla sluta elda upp mig så mycket :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 900
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
4 728
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 863
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 267
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp