Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollega med noll självkännedom.
Vi har väl alla några hål och glapp i det, typ att man tror man är snabb, men missar att man är lite slarvig då också.
Men här är det som att hen tror hen är snabb, men i verkligheten är hen märkbart slöast av alla.
Tur att hen är snäll, det räddar upp det mycket jämfört med om hen var en buffel då till.

Okej, nu håller detta på att bli ett faktiskt arbetsplatsproblem. Det finns vissa saker som borde utföras före semestern, men hen drar inte sin del av lasset, trots att hen t.o.m. har en mindre del än andra att dra.
Det i sin tur kommer att göra att andra måste dra hens lass också, men då jag personligen knappast kommer drabbas (annan avdelning) så känner jag att det är de som drabbas som måste ta upp det med förmännen (även om de ju till viss del är medvetna om situationen, det är de som har delat upp arbetsuppgifterna).
 
Ska. Aldrig. Byta. TELEFON. Igen.

Förihelvete. Bilderna är kaos och antagligen i flera ex, det viktigaste av mina 3 spel som jag sparat är... Inte sparat trots att jag gjorde det flera gånger så vi får hoppas att de kan återställa för inte värt att börja om:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
/gnElly
 
Mitt störningsmoment är igång igen, aka grannens barn (eller egentligen barnets förälder som inte säger till/verkar tycka vår tomt är en bra lekplats).

Sambon såg barnet cykla ner på vår parkering igen, så han ställde sig som en sur Ove i köksfönstret tills barnet såg honom, då försvann ungen illa kvickt iaf ;).
 
Postnord har slarvat bort mitt paket från Vetzoo för 1500 kr 🤯☹️ letar efter det nu.
Beställde hemleverans utan kvittens. Paketet vägde mer än 20kg så då behövdes tydligen kvittens ändå, men paketet var hem till mig och vände, eftersom jag inte var hemma. sen spårlöst borta 🤷🏼‍♀️
 
Postnord har slarvat bort mitt paket från Vetzoo för 1500 kr 🤯☹️ letar efter det nu.
Beställde hemleverans utan kvittens. Paketet vägde mer än 20kg så då behövdes tydligen kvittens ändå, men paketet var hem till mig och vände, eftersom jag inte var hemma. sen spårlöst borta 🤷🏼‍♀️
Prata med vet zoo... strulnord tappade bort zooplus paket för oss. Det kom till Sverige sen kom det bort... zooplus skickade nytt utan krångel..
 
Facebook.
Plötslöigt är hela sidan full av "förslag för dig". Jag klickar bort och klickar bort och klickar bort. Och blir argare och argare.

Visa mig det jag följer och de jag är vän med- för helskotta! :rage:
Håller med, helt värdelöst och en av anledningarna till att jag stängde ner mitt konto där. Skönt att slippa det. Förslagen var dessutom inte bra alls.
 
Ska. Aldrig. Byta. TELEFON. Igen.

Förihelvete. Bilderna är kaos och antagligen i flera ex, det viktigaste av mina 3 spel som jag sparat är... Inte sparat trots att jag gjorde det flera gånger så vi får hoppas att de kan återställa för inte värt att börja om:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
/gnElly
Har du iphone kan du återställa från icloud, fråga mig inte hur men en kompis är en fena så han fick gör det.
Bytte från iphone till iphone.
 
Har du iphone kan du återställa från icloud, fråga mig inte hur men en kompis är en fena så han fick gör det.
Bytte från iphone till iphone.
Nope, aldrig mer en Iphone efter förra gången:D Android till Android. Förstår verkligen inte hur det kunde vara så krångligt denna gång... Sist gick det smärtfritt, nu en miljard timmar åt strunt.
 
Facebook.
Plötslöigt är hela sidan full av "förslag för dig". Jag klickar bort och klickar bort och klickar bort. Och blir argare och argare.

Visa mig det jag följer och de jag är vän med- för helskotta! :rage:
Håller med! Därför jag aldrig kollar den sidan längre utan enbart vissa grupper. Går inte ens in på vänners sidor. Folk skriver ju ändå knappt nånting.

Men en till störning är att det är så svårt att söka där. Plus jag föredrar att se alla kommentarer i en tråd som är mer specifik fråga. Men då måste man klicka inte bara en gång utan två gånger för att få alla kommentarer. Jag tycker att bara att se toppkommentarer blir missvisande då de sista kommentarerna inte ens syns oftast. Helt ologiskt allting.
Sen stör jag mig överlag på Facebook och gjort i flera år så det är ju inte någon ny störning men känner ändå att jag inte än vill ta bort det helt för ibland är den enda informationen man söker på den plattformen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 519
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 350
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 521
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 014
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp