Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dramaqueenbekantingen vill veta hur jag mår. Ärligt. Några dagar tidigare har hon deklarerat att hon enbart vill prata om sådant face to face...Så jag har liksom ingen lust att svara när hon skriver sånt till mig. Energitjuvar behöver jag inte i mitt liv. Hon ville gå till en jättedyr resturang eftersom jag ju är "rik" så hon tänkte att jag skulle bjuda.

Hellre ensam än att behöva ha kontakt med såna energitjuvar.
 
Dramaqueenbekantingen vill veta hur jag mår. Ärligt. Några dagar tidigare har hon deklarerat att hon enbart vill prata om sådant face to face...Så jag har liksom ingen lust att svara när hon skriver sånt till mig. Energitjuvar behöver jag inte i mitt liv. Hon ville gå till en jättedyr resturang eftersom jag ju är "rik" så hon tänkte att jag skulle bjuda.

Hellre ensam än att behöva ha kontakt med såna energitjuvar.
Föreslår folk faktiskt sådant för sina bekanta? Att de ska bjuda en på dyr restaurang :confused: Vad knepiga folk är O_o Jag brukar föreslå en kopp kaffe hemma hos mig då jag vill träffa folk.
 
Pluggar vid sidan av jobbet och jag är inte imponerad av utbildningsarrangören. Nu har vi ett moment kvar på 7,5hp och har en uppsats på 7,5hp att skriva med inlämning 5/5. Uppsatsen innehåller handledning och man ska tillsammans med sin handledare identifiera och välja tema - samt litteratur. Inga handledningar bokade än (en av handledarna har mailat till alla att han har mailat ut tider, men inte min - finns heller ingen instruktion om hur man ska göra).
Men...
Det har kommit en liten diskussionsuppgift också (värd hur mycket? eftersom uppsatsen är på hela resterande poäng) och instruktionen för denna uppgift är att identifiera ett tema som hade varit intressant att fördjupa sig inom och skriva en syftesbeskrivning + forskningsfrågor -SAMT referera till 3 olika vetenskapliga källor. Inlämning 24/3...
Det krockar ju, eller i vilken ordning har de tänkt att man ska göra saker? :confused:

Så, jag har mailat:
Hur är det med handledningstiderna - hur bokar man?
Tänker att det är tight med tid om man ”tillsammans med sin handledare ska identifiera och välja pedagogiskt tema, samt tillsammans identifiera och välja litteratur” – men även har diskussionsuppgiften där instruktionen är ”identifiera ett pedagogiskt tema som du tycker det hade varit intressant att fördjupa sig inom” och i denna ska det refereras till tre olika vetenskapliga publikationer som skulle kunna vara med i litteraturstudien – och detta ska lämnas in 24/3.

Då måste man ju ha första handledningen innan? Eller ska man tänka ut ett möjligt tema som hade varit intressant att fördjupa sig inom till diskussionsuppgiften, och sen föreslå detta tema till sin handledare för litteraturstudien? Eller är de friställda från varandra?


Spänd på svaret...
 
Jag tänkte på något liknande @Elo :angel:
Någon som tröttnade på att det bara fanns en, som funkade dåligt. Jag tror helt och fullt på att den fått lite hjälp :devil:
@Elo jag tittar inte på dig - men kan tänka ut en och annan som skulle kunna ligga bakom skrivarhaveriet :rofl:😂
*hyssjar*

Buke kan säkerligen uppvisa ett gemensamt alibi för tiden av denna bestialiska mord. @Elo var säkert i VGD-tråden/ulvlek/ i en djup konversation via PM om sin kärlek för skrivaren precis då:angel1:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 985
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 620
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 362
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 033
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp