Störiga saker vi stör oss på, del 33

Ja swedbank håller på å byter ut alla doser till oranga dosor med en liten kamera för QR scanning
Ja
Frågan är om jag kan göra det i min lilla stad på det hermetiskt låsta bankkontoret eller om jag måste åka till den större staden där det åtminstone är öppet tre timmar om dagen :down:
Läste lite på facebook och många verkade ha varit tvungna att åka till den större staden för en ny dosa :mad:
 
Min bankdosa behöver nytt batteri och tänk så smidigt om man kunde gå till banken efter jobbet men nej man måste boka tid om nu jag inte måste åka till nästa stad för ett litet jävla batteribyte
du kan gå in på vilken klockaffär zom helzt o få det bytt
 
När jag jobbade som städerska på en mellanstadieskola var det någon som bajsat dels i sanitetspåsen och i handfatet :meh:
Jag får då bidra med min städupplevelse från en vårdcentral där vi på morgonen satte en lapp på toalettdörren om att toaletten var ur funktion. När vi kom tillbaka på eftemiddagen var hela stolen full samt att någon hade avslutat med att stänga locket och bajsa ovanpå. Kul!
 
Det var fucking bajs i papperskorgen på en av toaletterna....
Bett vaktmästaren skriva ut ett mail, det är fan inte rimligt.
En av dotterns kompisar sommarjobbade med städning på hotell. Han var tvungen att sluta, för folk, speciellt asiatiska turister, bajsade lite var som helst. I duschen. I papperskorgen. På badrumsgolvet. I badkaret. Han klarade inte av allt bajs och slutade, jag förstår honom mycket väl. :wtf::yuck::turd:
 
Ja jag kollade lite på Swedbanks hemsida men jag har en svart oval :arghh:
Där byter man tydligen inte batteri utan får en ny ergo måste jag ta mig in på ett bankkontor

Har du SEB kan du ringa deras kundtjänst och få en ny utskickad som REK. :)

:bag: Edit: bra om man läser meningen ordentligt också, sorry för överflödigt tips... :idea:
 
Hade köpt äggkartor och tog med mig ägg till jobbet förra veckan så de som ville köpa kunde swisha mig pengar. Sålde bra så jag tog ut en ny karta med ägg men upptäckte att de rivit sönder och slängt de andra kartorna som var helt nya. :(
Men varför? Jag brukar alltid ta med plattor eller kartonger när jag köper ägg privat.
 
Jag förstår mig inte på min kollega. Hon har mer erfarenhet än jag av det vi gör, så jag vill inte hålla på styra och ställa med henne. Men mycket av det hon gör är rätt obegripligt för mig. Bland annat blir saker förstörda, och då jag kommer med förbättrinsförslag blir det tvärt nej.
"Kan vi förpacka den här varan så att den inte blir förstörd när vi hanterar den oförpackad på lagret?"
"Nej"
"Jag tänker att då hade vi inte behövt slänga så mycket"
"Vi säljer så lite av den"
Jag frågar och frågar och får mest goddag yxskaft svar. :crazy:

"Har du hört något om leveransen som skulle komma förra veckan?"
"Nej"
Jag kan se här i systemet att leverantören inte har reagerat på beställningen, borde vi ringa och höra med dem?"
"Nej det är ingen idé"
🤷‍♀️
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 625
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 038
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 992
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 194
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp