(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy - om bara @Lobelia hade varit lite mer intresserad av att förklara det jag hakat upp mig på hade jag släppt henne. Det var mitt största misstag - att haka fast på en spelare )(har väl aaaaldrig hänt förut). Jag borde också insett att när rösterna trillade in på henne så borde det rimligen betytt att hon var god och då borde jag ändrat till Snurrfian även om det inte hade betytt ngt. Lätt att spela i efterhand

Skyll inte på mig, jag försökte få dig att ta reson flera gånger, men ja vet också hur envis du är. Ju mer man försvarar sig när du bitit fast dess mer misstänksam verkar du bli.

Att du inte blir misstänksam när BSF pekar ut 2 inklusive dig som ska siat mig som ond är för mig obegripligt. När du inte berörde det alls så antar jag att folk tog det som sanning.
 
Skyll inte på mig, jag försökte få dig att ta reson flera gånger, men ja vet också hur envis du är. Ju mer man försvarar sig när du bitit fast dess mer misstänksam verkar du bli.

Att du inte blir misstänksam när BSF pekar ut 2 inklusive dig som ska siat mig som ond är för mig obegripligt. När du inte berörde det alls så antar jag att folk tog det som sanning.

Jag skäms och pudlar allt vad jag orkar. Jag blir lika irriterad varje gång jag bitit mig fast och haft fel. Jag tyckte verkligen inte att du tog reson utan mera slätade över det lite ulvigt.

Att jag inte blev misstänksam på bsf är en gåta. Jag tror det är historiskt att jag alltid misstänker henne när hon är god. Jag tänkte att hon kanske trodde jag fått en sia i paket. Fast det visste jag ju att jag inte fått men en ovetande god kunde ju trott det.

:o:o:o:o:o:o:o
 
Jag skäms och pudlar allt vad jag orkar. Jag blir lika irriterad varje gång jag bitit mig fast och haft fel. Jag tyckte verkligen inte att du tog reson utan mera slätade över det lite ulvigt.

Att jag inte blev misstänksam på bsf är en gåta. Jag tror det är historiskt att jag alltid misstänker henne när hon är god. Jag tänkte att hon kanske trodde jag fått en sia i paket. Fast det visste jag ju att jag inte fått men en ovetande god kunde ju trott det.

:o:o:o:o:o:o:o
jag trodde du fått en sia i paket eftersom du ändrade dig om FiaM ( tyckte jag mig se och det hade du ju också, fast inte riktigt på det sätt jag trodde det gått till) därför jag ändrade min åsikt om henne med, gick ju på henne ganska hårt för att försöka ha verkat sia mig, och det var därför jag gick på LindgrenV istället....
 
jag trodde du fått en sia i paket eftersom du ändrade dig om FiaM ( tyckte jag mig se och det hade du ju också, fast inte riktigt på det sätt jag trodde det gått till) därför jag ändrade min åsikt om henne med, gick ju på henne ganska hårt för att försöka ha verkat sia mig, och det var därför jag gick på LindgrenV istället....

Näe, jag var ju brevis så jag visste vem som fått paket ;)
Men det var något som fick mig att ändra mig om henne, efter DL1 var hon min tilltänkta fårulv, sen ändrade jag mig och till nästa natt så insåg jag att hon nog var god och då fick hon spionrader. Sen glömde jag bort det ....
 
Glad att leken tog slut igår. Just nu sitter jag på sjukhuset i Karlstad med en dotter som fick åka in akut inatt pga hjärtklappning som inte gav sig. :crazy:
 
Jag skäms och pudlar allt vad jag orkar. Jag blir lika irriterad varje gång jag bitit mig fast och haft fel. Jag tyckte verkligen inte att du tog reson utan mera slätade över det lite ulvigt.

Att jag inte blev misstänksam på bsf är en gåta. Jag tror det är historiskt att jag alltid misstänker henne när hon är god. Jag tänkte att hon kanske trodde jag fått en sia i paket. Fast det visste jag ju att jag inte fått men en ovetande god kunde ju trott det.

:o:o:o:o:o:o:o

Menar du det är troligt att du siat någon som ond och sedan röstar på någon annan?
 
Menar du det är troligt att du siat någon som ond och sedan röstar på någon annan?

Verkligen inte ;)

jag menar att hon bara var en osäker god, precis som jag högg efter varenda halmstrå som fanns. Men jag BORDE fattat. Så fort det är någon eller några man inte blir misstänksam emot så är de antagligen skickliga onda
 
Att du inte blir misstänksam när BSF pekar ut 2 inklusive dig som ska siat mig som ond är för mig obegripligt. När du inte berörde det alls så antar jag att folk tog det som sanning.
Jag missade att jag gjorde det, tills du påpekade det...:o Trodde jag skulle åka på det (...också, trodde jag skulle bli avslöjad flera gånger, faktiskt...)
 
Jag missade att jag gjorde det, tills du påpekade det...:o Trodde jag skulle åka på det (...också, trodde jag skulle bli avslöjad flera gånger, faktiskt...)

Jag hade dig och Snurris ganska säkert onda och jag visste ju att det var orimligt att någon siat mig som ond alls ;).

Lindgren kom upp på min lista sista minuterna innan lynchen, något i hennes kaxighet där sa mig att hon var ond+ att jag misstänkte det innan. Jag var dock inte säker på något och som huvudmisstänkt av den enda godförklarade så var det itne direkt lätt att övertyga folk. Ondingarna hade inget direkt intressa av att stödja mig heller ;(.
 
Den perfekta platsen för ESC är metropolen Eslöv. Om det inte går hem (korvkiosken på torget inte är stor nog) så kan vi väl kombinera med Jukkasjärvi marknad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 409
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 601
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 036
Senast: malumbub
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 053
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp