Bukefalos 28 år!

(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ju dela med mig av hur det ser ut när jag ska försöka leka från telefonen. Det går verkligen inte.
Blacksmithfarm i lyan efter första DL tror jag... skrev:
Nu är ja här. Via fånen.Bilstottrul...

Läst ikapp. Habina verkade trött? kanske käka henne? kasta misstankar mitt de som röstade på henne? vilka var det?

Q? ängeln börd skydda Wigan själv första natten då om q inte är ängel har vi fritt fram.

Ursäkta stavfel...

Tiytysr in imorgon.
Jag och telefonen är inte sams om stavning och vilka ord jag vill skriva.

@Gabby_Ossi verkar ha liknande problem, fast inte lika allvarliga. Jag tycker att quarter4evert är rätt gulligt:love:
 
Sedan trodde jag att jag skulle bli genomskådad idag, när jag höll med Snurris oom att jag undrade hur FiaM fick det till
3 onda. Sedan läste jag FiaMs inlägg och fick snabbt som attan lägga till en edit...:p;)
 
Kan ju dela med mig av hur det ser ut när jag ska försöka leka från telefonen. Det går verkligen inte.

Jag och telefonen är inte sams om stavning och vilka ord jag vill skriva.

@Gabby_Ossi verkar ha liknande problem, fast inte lika allvarliga. Jag tycker att quarter4evert är rätt gulligt:love:

Aha! jag hade rätt! Ni ville vända misstankarna från er till oss som röstade på Habina :eek:
 
Det var nog en stor del i att det slutade som det gjorde, att så många goda hade tidsbrist och fokus på annat. :)
snacka sömnbrist O_o i mitt fall är bara förnamnet........ just nu har jag varit uppe 38 tim i rad ( stoet som fölade inatt släppte INTE efterbörd trots intensiva rastningar varje halvtimme utan föl sedan nånstans kring 8 imorse samt tvÅ oxytoxin sprutor av mig varav den ena intravenöst efter guidning av veterinär - hon vet att jag kan) så ringde ut distriktare under em som dröjde till 17.30 tiden med att komma ( men som var väldigt bra!) hon satte dropp med ocytoxin i så kramperna kom igång på riktigt, sedan vred vi efterbörden med tång efter konstens alla regler, men icke sa nicke! Nada hände
Då satte hon in koksalt som fick gå in via slang i efterbörden ( inre hinnorna var INTE framme alls) men hittade rätt! och vattenfyllde hela efterbörden så det stackars stoet fick typ genomgå en förlossning till, :cry: så runt 19,30 var efterbörden ute, hel och fin! Och stoet har fått hippotrim av mig via recept av veterinären sedan tim 8, samt finadyne intravenöst och hon verkar iaf må bra! Efterbörden satt alltså som berg mer eller mindre i 15 tim! Det värsta jag varit med om när man ändå gör precis ALLT för att det ska lossa! Så jag är glad att jag inte behövde rösta idag.......
 
snacka sömnbrist O_o i mitt fall är bara förnamnet........ just nu har jag varit uppe 38 tim i rad ( stoet som fölade inatt släppte INTE efterbörd trots intensiva rastningar varje halvtimme utan föl sedan nånstans kring 8 imorse samt tvÅ oxytoxin sprutor av mig varav den ena intravenöst efter guidning av veterinär - hon vet att jag kan) så ringde ut distriktare under em som dröjde till 17.30 tiden med att komma ( men som var väldigt bra!) hon satte dropp med ocytoxin i så kramperna kom igång på riktigt, sedan vred vi efterbörden med tång efter konstens alla regler, men icke sa nicke! Nada hände
Då satte hon in koksalt som fick gå in via slang i efterbörden ( inre hinnorna var INTE framme alls) men hittade rätt! och vattenfyllde hela efterbörden så det stackars stoet fick typ genomgå en förlossning till, :cry: så runt 19,30 var efterbörden ute, hel och fin! Och stoet har fått hippotrim av mig via recept av veterinären sedan tim 8, samt finadyne intravenöst och hon verkar iaf må bra! Efterbörden satt alltså som berg mer eller mindre i 15 tim! Det värsta jag varit med om när man ändå gör precis ALLT för att det ska lossa! Så jag är glad att jag inte behövde rösta idag.......
Usch det lät inte kul :( Hoppas att allt blir bra nu i alla fall. :)
 
snacka sömnbrist O_o i mitt fall är bara förnamnet........ just nu har jag varit uppe 38 tim i rad ( stoet som fölade inatt släppte INTE efterbörd trots intensiva rastningar varje halvtimme utan föl sedan nånstans kring 8 imorse samt tvÅ oxytoxin sprutor av mig varav den ena intravenöst efter guidning av veterinär - hon vet att jag kan) så ringde ut distriktare under em som dröjde till 17.30 tiden med att komma ( men som var väldigt bra!) hon satte dropp med ocytoxin i så kramperna kom igång på riktigt, sedan vred vi efterbörden med tång efter konstens alla regler, men icke sa nicke! Nada hände
Då satte hon in koksalt som fick gå in via slang i efterbörden ( inre hinnorna var INTE framme alls) men hittade rätt! och vattenfyllde hela efterbörden så det stackars stoet fick typ genomgå en förlossning till, :cry: så runt 19,30 var efterbörden ute, hel och fin! Och stoet har fått hippotrim av mig via recept av veterinären sedan tim 8, samt finadyne intravenöst och hon verkar iaf må bra! Efterbörden satt alltså som berg mer eller mindre i 15 tim! Det värsta jag varit med om när man ändå gör precis ALLT för att det ska lossa! Så jag är glad att jag inte behövde rösta idag.......

Fy vad jobbigt!
Har du detta sto inackorderat hos dig eller är det ditt?
 
Usch det lät inte kul :( Hoppas att allt blir bra nu i alla fall. :)
Stoet var väldigt medtaget ( tro sjutton det!) låg ner ett tag efteråt , men är uppe och äter och lillen med:heart Så hoppas det inte blir förlossningsfång av det hela! tempar henne hela tiden, hittills ingen temp:bump:
Har min ordinarie semin tillika hästveterinär på fb så har dygnetrunt service av henne om något tillstöter!:love:
 
Stoet var väldigt medtaget ( tro sjutton det!) låg ner ett tag efteråt , men är uppe och äter och lillen med:heart Så hoppas det inte blir förlossningsfång av det hela! tempar henne hela tiden, hittills ingen temp:bump:
Har min ordinarie semin tillika hästveterinär på fb så har dygnetrunt service av henne om något tillstöter!:love:
Det låter bra :) Håller tummarna för att det fortsätter så :)
 
Jag trodde förresten att Mirtais röst på Klara eventuellt var trollad eftersom den stack ut så - men så insåg jag att då borde något kanske ha röstat likadant....
Ibland glömmer man att man själv är ond :p
 
Vad stressad jag var i lördags(?) när jag skulle iväg och bara skulle posta en säkerhetsröst :p
Jag kunde ju verkligen inte posta inlägget, uppdaterade sidan, bytte webläsare, testade att svara i en annan tråd. Ingenting fungerade. Så jag PMade mitt röstinlägg till LL för att de skulle kunna lägga in det i tråden.
DÅ dyker ALLA mina försök upp! :rofl::rofl::rofl:
Tur att vi har @Snurrfian som kunde städa lite:laugh:
ja men 10 röster på FiaM!?! det fattade ju vem som helst hur det låg till ( näää inte jag :angel:)'men väldigt väldigt kul med facit!:D:rofl::rofl:
 
Kan ju dela med mig av hur det ser ut när jag ska försöka leka från telefonen. Det går verkligen inte.

Jag och telefonen är inte sams om stavning och vilka ord jag vill skriva.

@Gabby_Ossi verkar ha liknande problem, fast inte lika allvarliga. Jag tycker att quarter4evert är rätt gulligt:love:
åh nänänä glöm bort den!!!!
jag gillar Q
eller Q4E
eller quarter2ever etc
jag är tant sådetså!!!!!
evert kan @bollen__ _ s hundar heta, jag har aldrig lärt mig gå fot, räcka tass, eller sitta fint heller för den delen...:angel:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 702
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 831
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 144
Senast: malumbub
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 409
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp