Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses, idag sov vi till nästan nio.
Kalkonskinkan är snart slut men det har varit goda frukostar.
Tydligen fått in sparränta på kontot. Det var trevligt.

Funderar på om jag ska fråga om någon vill fira nyår eller om det ska få vara.
 
Alltså- snö. Tycker det kunde räcka med lite puder bara. Samlar mod och styrka för att skotta lite. Klara inte så himla många meter innan jag behöver gå in och vila. Nästan två månader med feber har satt sina spår. Men jag lär inte bli starkare om jag ligger på soffan. :D
1703927734005.png
 
Vaknade med migrän så orkade inte upp först. Vilade nån timme och sen klev jag upp och tog migränmedicin, paracetamol och paraflex, sen la jag mig igen. Nu är det bättre så jag kan ha lampan tänd men är fortfarande ett tryck i tinningen.
Slökollar nyhetsmorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 761
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 680
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 096
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 880
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp