Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
17500 steg och nu är jag helt slut. Ska fortsätta städa duschrummet efter att jag vilat och sedan ska jag träffa min fd stallägare. Fantastiskt ljus i lägenheten idag :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_7982.jpeg
    IMG_7982.jpeg
    247,1 KB · Visningar: 109
Det är vanligt (?) att ett ben är kortare men det behöver inte betyda att själva benet är kortare utan att man roterat bäckenet (?) så det ena ser kortare ut. Att det är "funktionellt" kortare.
Sägs det.
Mitt ena ben är kortare av den anledningen, har jag fått höra. Smärtan i högerbenet minskar om jag väger över lite på vänster. Det högra är alltså "längre" och tar upp mer vikt.

Är det "strukturellt" kortare så är det själva benet som är kortare.
Jag har ju ett dåligt knä sedan runt 10 år tillbaka nu
 
Har just varit ute och skrapat bort snön som kommunen plogat upp när de av någon anledning plogade vägen igen. "Vallen" var hela 5 cm hög, som sagt varför ploga, men eftersom det var blött när det plogades och nu fryser på så tog jag bort den. Den var inte i vägen för mig men soptömningen hade nog inte varit så imponerade eftersom det låg några större kocklor i det hela.
Grått och trist men rätt skönt ute.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 746
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 628
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 085
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 879
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp