Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fångad av Någon i soffan. Har iaf tillgång till båda händerna nu och når datorn men den tog beslutet för mig om jag inte borde handla lite mer vilket blev nej :D Imorgon kommer rejäl nederbörd, troligtvis regn. Lite blandade känslor för det men hoppas på att kanske få loss lite saker utan som inte bör övervintra ute efteråt :D

Snart julfilm igen:o
 
Varit ute på promenad.
Ska kolla bs.
Kollar inte det dagligen längre utan då och då.
Ligger oftast bra och vet hur jag reagerar på olika mat

Den stora fördelen med Libre jag kollar hela tiden. Men när jag hade stickor kunde det vara dagar mellan att jag stack mig.
 
Kycklingen färdiggnuggad och ligger i kylen. Katten fick en yttepytte bit kyckling. Däremot vet jag inte om rub var kyckling eller fläskkött. Jag har hällt båda i kryddburkar men inte märkt dem :rolleyes: Nåja det är inte katastrof om det blev fel.

Gah, och nu hittade jag katten i slasken där jag lagt soppåsen eftersom den droppade. Kom på henne med att stå med huvudet genom ett av handtagen. Påsen nu ordentligt fastknuten. Funderar på om jag ska gå ut med den omedelbart.
 
Kycklingen färdiggnuggad och ligger i kylen. Katten fick en yttepytte bit kyckling. Däremot vet jag inte om rub var kyckling eller fläskkött. Jag har hällt båda i kryddburkar men inte märkt dem :rolleyes: Nåja det är inte katastrof om det blev fel.

Gah, och nu hittade jag katten i slasken där jag lagt soppåsen eftersom den droppade. Kom på henne med att stå med huvudet genom ett av handtagen. Påsen nu ordentligt fastknuten. Funderar på om jag ska gå ut med den omedelbart.
Kan inte annat än älska Megara 😹 Påminner mig om Lucifer när han smet iväg med hela paketet med 1 kg kyckling i munnen när han va liten kattunge på kanske 16 veckor :D
 
Va synd! Men hittar du en sån där borta så skicka hit..
Jag försökte just komma fram till om det vore trevligt eller mest creepy ifall det faktiskt hade varit en random snubbe :D
Inte sambon då? ;)
(För visst var det du som hade den grejen för dig ett tag, eller blandar jag ihop alla underbara Bukefalister nu? :bag:)
Haha jo, det var jag! Hade väldigt svårt att få in det i mitt lilla huvud att sambon numera är en make efter att jag gift mig förra året, så han har varit alltifrån sambo till make till sambomake det senaste året :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 404
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 666
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 611
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp