Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vad har ni gjort för containerfynd? Jag älskar att gå och snoka i containrar och hämta hem diverse användbara saker. Mitt bästa fynd är...
2
Svar
25
· Visningar
3 015
Senast: Carolus
·
Fritid När jag var liten hade jag ett Super Nintendo spel som jag har vaga minnen av, men som jag kommer ihåg vad det var för något. Man var...
Svar
12
· Visningar
1 186
  • Låst
Fritid Någon bukare som stickar? :D Lärde mig nu på påsklovet. Är fortfarande i en träningsfas men det går bättre och bättre. Emellertid har...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 054
Senast: Modig_Korn
·
Fritid Jag misstänker att kylskåpet är på väg att lägga av.. Allt är så kallt! Och när allt är som vanligt så tänker man ju inte på vad...
Svar
6
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
T
Fritid Någon som har beställt därifrån? Sitter här och funderar på att skicka efter gardiner till balkongen. Hur lång är leveranstiden? Blev...
Svar
8
· Visningar
3 198
Senast: Otter
·
Fritid hur är det man gör? minns att vi gjorde de på dagis, använder man tyg färg, sätter gummiband på kläderna och sen är de bara att...
Svar
8
· Visningar
4 602
Senast: trip
·
Fritid Ok, jag erkänner. Rubriken är väl till viss del missvisande, jag är inte helt okapabel till att städa. Jag vet hur man dammsuger, torkar...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 513
S
Fritid http://www.winterrowd.com/maze/ Hur stadig är du på musen? Jag kom till level 5, hur långt kommer du? Dra på dig hörlurarna...
Svar
15
· Visningar
1 724
Senast: soz
·
Fritid Travhjälmar lackas ju, likaså hockeyhjälmar. Jah har trots detta hört att man inte ska lacka hjälmar, för att det kan skada plasten...
Svar
5
· Visningar
2 276
Senast: via
·
A
Fritid Någon som vet vad man kan få tag i färgat självhäftande plast?
Svar
1
· Visningar
1 400
Senast: Lurcher
·
Fritid Någon som spelat det? http://www.jesper.nu/onlinespel/strategi/2881-Yoink_or_no_yoink/ Det är faktiskt lite småkul :angel: Vann...
Svar
15
· Visningar
1 484
Senast: sweep
·
Fritid Mitt lyxåk från 1984 har varit på service och fått ny kedja och ny drivaxel, och jäklar vad den går helt plötsligt! Börjar dock bli...
Svar
3
· Visningar
12 813
Senast: vego96
·
Fritid har precis kortat av ett par mjukisbyxor till lillskruttan ärvda från storebror (eftersom storebror är av det smaaaaalare slaget och...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: vego96
·
Fritid Jag har en gardinidé som innebär att skriva lite saker på vita bomullsgardiner. Jag hade tänkt spraymåla och använda schabloner. Men vad...
Svar
3
· Visningar
1 781
Senast: Tassetass
·
Fritid Jag har införskaffat mig det men har kört fast lite :p Var tusan hittar man Jack? Har hittat alla utom Jack.
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: YaHilweh
·
E
Fritid Vad heter den första skivan? Alltså det spel man måste ha för att kunna köra de andra (typ med husdjur och sånt)? Jag har tappat bort...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: aiquen
·
Fritid Vad finns det för konsoller och tvspel där man inte bara sitter ner och trycker på knappar utan även rör på sig? Har för mig att det...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: ErikGBG
·
Fritid Jag skule vilja ha en gång med oregelbundna stenar i trädgården. Eftersom jag har djuren så fallerd et sig ju naturligt att gärna vilja...
Svar
3
· Visningar
5 603
Senast: KungTulle
·
Fritid Är det någon annan än jag som är helt beroende av sims?? :love:
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Egonson
·
Fritid Har tråkigt nu så jag vill veta: Hur ofta byter ni: tandborste Disktrasa diskborste wcborsten tvättsvampen som används vid bad...
Svar
16
· Visningar
1 629
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp