Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hejsan Jag har kommit in på deras lärlingsutbildning inriktning maskinförare, så tänkte bara höra om någon här har läst där? hur är...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: tassel
·
Skola & Jobb Jag behöver tips och råd. Idag jobbar jag i huvudsak med att bygga apparatskåp till olika styranläggningar. Men det är inte ovanligt...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Svarta
·
Skola & Jobb Hej, tillhör egentligen ÄU men startat min tråd här och hoppas på att jag kan få några svar :) Är det någon som arbetar som...
2
Svar
30
· Visningar
12 183
Senast: Miljah
·
Skola & Jobb Vad skulle ni säga är en rimlig summa för bensin/milersättning? Företaget som "hyr in" mig sa att jag sa att jag skulle ta så det...
Svar
3
· Visningar
1 682
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Det här kommer bli långt och rörigt men jag hoppas verkligen många av er kan ta er igenom det. Jag har gått och funderat på detta i...
Svar
10
· Visningar
3 722
Senast: rutigarut
·
Skola & Jobb Hoppar in från Ungdom! :) Jag har jobbat ett par år efter studenten och därför kunnat spara ihop en budget. Har nu pluggat en...
2
Svar
20
· Visningar
4 341
Senast: Humla
·
Skola & Jobb Det där förbannade CSN ger mig ångest. Visserligen en smula självförvållat men ändå. :o Det jag undrar är (och nej, jag får inte ut...
Svar
9
· Visningar
1 807
Senast: Mirtai
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag tyckte att det behövs en tråd där vi kan prata om våra studier, kanske svära lite över dom också.... (:devil:) Jamen prata...
100 101 102
Svar
2 036
· Visningar
113 607
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb Jag tar studenten nu till sommaren efter tre år på naturvetenskapliga linjen. Eftersom jag är galet skoltrött vill jag inte börja plugga...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: Isituss
·
Skola & Jobb Hur har ni det på ert jobb med hierarkin egentligen? Finns det ens? Som städerska är man väl längst ner på stegen typ, men de senaste...
2
Svar
25
· Visningar
4 166
Senast: Rumpnissen
·
Skola & Jobb Hej Är det någon som vet någon eller som kanske går själv på veterinärassistentutbildningen i Svalöv?Är det värt att gå den?
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Hej! Imorgon har jag prov på hållbar utveckling samt hur naturresurser används inom naturbruket och så ska man kunna ge förslag på...
Svar
4
· Visningar
3 490
Senast: lahsd
·
Skola & Jobb vad gör man då? Vet en arbetsförmedling som behöver se över sina arbetsrutiner..
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Emmahpemma
·
Skola & Jobb Jag söker lite extrajobb att ha vid sidan av studierna och på några av dem är det meriterande om man har truckkort si och så. Jag gick...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag behöver ha ett jobb för att få upp min inkomst, då jag just nu bara pluggar på halvfart. Har hittat ett jobb som personlig...
Svar
17
· Visningar
5 647
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Någon som har insyn i universitetsvärlden, som kan säga om det finns någon form av generell - skriven eller oskriven - regel om hur...
Svar
7
· Visningar
1 419
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Är så att jag tänkte bli kabelgnagare från början, men fick min diagnos och insåg att det var omöjligt! Ändra inriktning till...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Knuzze
·
Skola & Jobb Oj då, en tråd till av mig, sorry! Börjar ni bli trötta på mig? ;) Men jag undrar lite över min osäkerhet som person. Det kommer...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Vad är skillnaden? Vad ska jag vara med i? Jobbar deltid, 75%. Hur länge ska man ha varit medlem för att få ersättning efter...
Svar
2
· Visningar
787
Skola & Jobb Jag håller på att förhandla en pengaersättning från min arbetsgivare och undrar nu vad som eg är bäst för mig. Jag driver eget företag...
2
Svar
22
· Visningar
2 380
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp