Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag sitter och klurar på en liten text som ska lämnas in för att slutföra den kurs jag läser nu. Det är en kort sammanställning där man...
Svar
19
· Visningar
1 284
Senast: Kjerulfia
·
Skola & Jobb Hej. Nu måste jag hitta en utbildning på distans. Ska vara Csn berättigad. Det jag i 1:a hand intresserar mig för att är plugga till...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Otter
·
Skola & Jobb Sen november 2013 har jag min första heltidsanställning, har tidigare varit egen företagare, och har därför lite dålig koll på hur det...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag kan ju ringa och höra med försäkringskassan också men eftersom jag bara undrar av rent hypotetiska skäl känns det lite onödigt, när...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: Ridinglady
·
Skola & Jobb Min högskoleutbildning känns inte helt rätt och skulle gärna vilja göra ett studieuppehåll, min fråga är då, om jag lämnar in blanketten...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Är nu vikarie för en som är mammaledig. När hon gick så aviserade hon att hon skulle vara ledig över denna sommar med. (gick våren...
Svar
14
· Visningar
1 938
Senast: Boerperd
·
Skola & Jobb Älskade buke! Kryper in här under anonymt nick då jag har en del släkt här på buke och jag vill hålla detta utanför familjen :) Jag...
Svar
8
· Visningar
1 782
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja sätta mig i skolbänken igen, men vågar inte pga tentorna. Jag har svårt att få saker att fastna i minnet så att säga...
Svar
12
· Visningar
1 598
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Hej Jag har börjat fundera på att utbilda mig till sjuksköterska eftersom jag vill arbeta med människor och gärna hjälpa de.Mitt mål...
Svar
16
· Visningar
2 018
Senast: norrsol
·
Skola & Jobb Jag borde verkligen komma till skott och prata lön med min chef då mina arbetsuppgifter ändrats en del sedan lönen sattes. Men jag vet...
2
Svar
30
· Visningar
2 911
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag kanske är helt ute och cyklar nu. Men som jag förstår det får man, om man är under 25 och deltar i något program inom...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 214
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hej alla! Jag tycker ofta det känns som om andra är ofelbara och att det bara är jag som gör dumma och korkade misstag, fast jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 612
Senast: fridaxi
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med hur man skriver källhänvisningar till en skönlitterär bok: - Ang årtalet, visst skriver jag då när just mitt ex är...
Svar
11
· Visningar
4 411
Skola & Jobb Ja, vad ska man utbilda sig till? Känner en hel del oro inför framtiden, är just nu tjänsteledig då jag pluggar upp gymnasiebetygen...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 649
Senast: whalan
·
Skola & Jobb En fråga kanske mest till er som är 50+ (men alla som vill får förstås svara). När/vid vilken ålder tänker du gå i pension? Hur ser du...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 272
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Skulle behöva skjuta upp en deadline, kanske går att göra utan sjukskrivning men vet inte det förens imorgon. Men skulle det gå att...
Svar
14
· Visningar
4 310
Skola & Jobb Skulle verkligen behöva lite stöd och råd just nu :( Har en katastofal arbetssituation och många tankar om det som jag skulle behöva...
Svar
2
· Visningar
1 538
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Finns det regler för timanställningar? Jag menar får ett företag ha timanställda istället för anställa tillsvidare? När personerna är...
Svar
14
· Visningar
2 879
Skola & Jobb Dålig rubrik men kom inte på någon bättre. Detta gäller inte mig utan en kollega men eftersom jag är så pass känd här så vill jag vara...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 422
Skola & Jobb Nu är det snart dags för er som sökt in till utbildningar att få besked :) Vad har ni sökt? Hur stora chanser tror ni att ni har...
2
Svar
36
· Visningar
2 941
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp