Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Tillhör egentligen ungdom, men skriver här för att jag hoppas att jag kommer få mer förslag och inputs av de med mer...
Svar
6
· Visningar
2 095
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag har hittat en annons om deltidsanställning som brandman i beredskap i min kommun. Ansökningskraven är:  ha godkännande från...
2
Svar
22
· Visningar
2 551
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb Hej allihopa, nu kommer jag med ännu en tråd :D Jag är en 22-årig tjej som alltid har brunnit för djur och miljö och har vetat sedan...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Nikepaj
·
Skola & Jobb Hej! Efter två månader på min nuvarande utbildning har jag insett att jag har hamnat lite fel. Pluggar civilingenjör medieteknik men...
Svar
0
· Visningar
595
Skola & Jobb Ja, det står åter still i min skalle...Wilma och Märta ska springa ett spår i skogen som är 3 km långt, där start och mål är samma...
2
Svar
20
· Visningar
4 918
Senast: Tacitus
·
Skola & Jobb Är det OK? Alltså jag älskar de där påsarna! De är hållbara, lagom storlek och snygga färger ;). Har den senaste tiden slängt ner min...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 861
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Vilken är formeln - borde vara busenkelt men det står totalt still i skallen. Hur räknar man ut timmar och minuter som decimaltal...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: sheldon
·
Skola & Jobb Jag behöver tips på arbeten som inte är fysiskt tunga. Har stora problem med värk i hela kroppen, har inte fått någon diagnos direkt...
2
Svar
37
· Visningar
5 447
Senast: venica
·
Skola & Jobb Är det någon här som gått på Naturbruk på Svenljunga? Är det schysst på internatet och på skolan i övrigt?
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Mary91
·
Skola & Jobb Det börjar bli rätt jobbigt på jobbet nu. Det är speciellt en person (som vi kan kalla Dick) som verkar va upphov till allt. För att...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 814
Senast: cucoomber
·
Skola & Jobb Jag startade en hemsida för snart 10 år sedan om ett intresse jag har. Då var jag långtidssjukskriven. Sajten började som en hobby men...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Fick ett mail idag från "högre upp" i organisationen om att vi på förekommen anledning inte ska tala med media utan hänvisa till person...
Svar
17
· Visningar
1 787
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag har en 100% tillsvidareanställning. Just nu är jag partiellt tjänstledig för att vårda liten valp, och tycker det är jätteskönt att...
Svar
10
· Visningar
1 712
Senast: Lejonelle
·
Skola & Jobb Jag har ett litet jobbrelaterat dilemma ... Jag jobbar natt sedan några år och börjar bli rätt less på det nu. Jag och en kollega (som...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven, men vet inte riktigt vad man får göra? Måste man vara hemma? Jag gör sjukgymnastik hemma. Känns konstigt att t ex...
Svar
16
· Visningar
9 824
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Jag skulle så gärna vilja arbeta med djur men jag är alldeles för skoltrött för att läsa in ämnena som krävs för att gå utbildningen...
Svar
1
· Visningar
1 245
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Har någon av er blivit det? Någon som vet om nån speciell försäkring via jobbet täcker det lr nåt? Hemförsäkringen har en självrisk på...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: Dandylinn
·
Skola & Jobb Ja, hur är det egentligen "normalt" med kontakt med jobbet när man är sjuk? Hur ofta och hur mycket? Telefonsamtal, mail eller sms...
2
Svar
21
· Visningar
12 310
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har ju tvungats starta en egen firma i höst. Nu funderar jag. Min firma har två verksamhetsområden. Om jag skulle göra något som...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp