Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Läser till lantmätare och nu läser vi jöken. Tycker det känns svårt att få något grepp om kursen och det gör mig nervös. Pratat...
2
Svar
29
· Visningar
5 987
Senast: Niceperson
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Söker ni alltid kontakt med kunden oavsett om kunden verkar vilja kika lite själv (dvs söker ej ögonkontakt, har ryggen till etc.)? Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 492
Senast: gulkiwi
·
Skola & Jobb Funderar på att gå ur facket. Avslutade min anställning pga arbetsbrist vid nyår, och chansen att jag kommer att jobba i samma bransch...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 909
Senast: Saltomortal
·
Skola & Jobb Nu måste jag snart bestämma mig för vilken linje jag ska ta på gymnasiet och jag är så osäker på vad. :S Jag har alltid varit en person...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: JeayL
·
Skola & Jobb Är kommunanställd som resurs (vikarie, schema, månadslön) till januari-14. Skrivit på anställningskontrakt där det står arbetsplats och...
Svar
8
· Visningar
836
Senast: chio
·
Skola & Jobb Är på G att starta upp ett företag men har fastnat på.. namnet.. :banghead: Jag får inte riktigt till det helt enkelt så nu hoppas jag...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Blandrastik
·
Skola & Jobb Jag har fastnat och kvar finns bara frustration i huvudet. Någon som har kunskapen att få mig sluta slita håret av mig? :arghh: En...
Svar
7
· Visningar
938
Skola & Jobb Hur ligger det egentligen till med det här att dra av utbildningskostnader för utbildning som gynnar verksamheten? Vilka regler gäller...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Bansan
·
Skola & Jobb Det här är en djungel! Jag blir tokig snart! Jag har nyss bytt jobb. På mitt gamla jobb ingick försäkringar via jobbet som en...
Svar
5
· Visningar
1 253
Senast: Sar
·
Skola & Jobb Efter som att jag inte är särskilt rationell för stunden behöver jag lite inputt. Bakgrundsinfo: Sa upp mig i våras från mitt älskade...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Meritvärden är förvirrande. Finns det någon som förstår sig på dom och kan förklara för mig? Så här: Jag har sökt ett program till...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Masqueradee
·
Skola & Jobb Är det tillåtet att spela in mobilsamtal när motparten inte vet om det? Som privatperson alltså. Person A (arbetsroll) har ringt till...
2
Svar
21
· Visningar
3 208
Senast: Jadzia
·
Skola & Jobb Någon som avbrutit sitt studieuppehåll och hoppat tillbaks till sin gamla utbildning ? Eller vet någon som gjort det. Det jag tänker är...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Ska laga en hel fylld kyckling i skolan o tar gärna emot tips på goda fyllningar. Helst inte äpple o katrinplommon då en annan grupp...
Svar
11
· Visningar
1 049
Skola & Jobb Hej alla! En snabb fråga, någon som har Rutiga Kokboken där det på sidan 605 ska finnas ett recept på snabb-bullar? Och som isf...
Svar
7
· Visningar
1 078
Skola & Jobb Jag ska göra ett diagram där jag plottar pH Men vad 17 är det, "plotta" kan det bli mer försvenskat?? Har redan gjort massa diagram...
Svar
10
· Visningar
1 069
Skola & Jobb Vem faen uppfann måndag till fredag? Hen borde straffas för brott mot mänskligheten. Sedan ett år tillbaka har jag "normal"...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
14 951
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag har hoppat fram och tillbaka på universitetet mellan olika kurser och program sedan jag började plugga (det här är min 5e termin)...
Svar
2
· Visningar
951
Skola & Jobb Funderar på att byta bransch, är journalist idag och med de förändringar som sker är jobbet inte riktigt detsamma som när jag fattade...
2
Svar
22
· Visningar
3 054
Senast: t4bb3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp