Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Nu tänkte överbyggnaden till min brunn tacka för sig och logga ut. Genomrutten och GAMMAL. Hur får man tag på en ny? Bygger ny...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: karindk60
·
H
IT & mobiler Vilket kamerakit är bäst av dessa två?? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=91472 http://www.netonnet.se/index.asp?iid=90446...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: BlackRose
·
Fritid Nu åker vi snart till Norge och campar:banana:! Vad kan man laga för god, och enkel, mat? Vi kommer att ha med ett spritkök och ev. en...
Svar
12
· Visningar
5 847
Trädgård & Växter Fick en jättefin vinstock av min mormor i inflyttningspresent. Hade tänkt plantera den i växthuset. Men så har unghundsskrället brytit...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Haukur
·
IT & mobiler Jag blir snart tokig. Jag har Internet Explorer 7. Har popup-blockerare aktiverad. Har rensat allt i temporära internetfiler...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Sharpless
·
Z
IT & mobiler Den stationära datorn här hemma har fått oväntat besök av en trojan....skalbaggeliknande saker köp innan efter inloggning omkring på...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Cafer
·
Trädgård & Växter För buske? http://hastbacken.zoomin.se/P1156184 Den har vuxit i trädgården sedan vi flyttade hit 1995. Den blir bara bredare för...
Svar
18
· Visningar
2 638
Senast: Låtta
·
IT & mobiler Har nästan bestämt mig för en Nikon D80 nu. :angel: Vad finns det för bra objektiv om man vill fota närbilder? Vad ska man ha för...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: mysboll
·
T
IT & mobiler Har inget filter till mina objektiv än*skäms* Och snart skall vi ut på fiske semester och tar kameran med oss. Vilket filter bör jag...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Funderar på ett nytt objektiv :). Men frågan är sigma eller tamron? Har hört endel om ett av märkena, men jag vet inte om det...
2
Svar
37
· Visningar
1 670
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Finns det någon sådan (och vad kallas den)? Så att man t.ex kan titta på en film som ligger i datorn, fast på tv-skärmen? Eller måste...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Ja då kommer här ytterligare en kamera-tråd. Jag har länge varit intresserad av att köpa en systemare och nu är det äntligen dags...
Svar
18
· Visningar
1 591
J
Trädgård & Växter Tänker åka till plantagen och köpa jord och plantera i vår fula lilla trädgård :) Tips på snygga blommor man kan planetera nu ute :)...
Svar
13
· Visningar
1 613
Senast: åke
·
Hemmet I förrgår fyndade jag denna underbara :love: stol, fanns bara en, det står made in Denmark. Går det att identifiera närmare vem som...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: karindk60
·
Fritid Fattar inte riktigt hur man kan sälja ett stormkök utan att skicka med en bruksanvisning:crazy:? Eller är det bara jag som är...
Svar
3
· Visningar
6 150
T
IT & mobiler Hur ska man få bort albumen om man inte vill ha dem? Hur raderar man foton? :crazy:
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Tusse2
·
IT & mobiler Ja, då har jag fått hem min nikon d40. Manuallerna va på engelska, det sades det inget omnär jag beställde. Dessutom glömde dom ge mig...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Irenes
·
F
IT & mobiler Vad använder alla för program när de ska göra sina små filmer om sina hästar m.m.? Själv använder jag mig av Windows movie maker. Men...
Svar
0
· Visningar
1 139
Senast: Falskhet_
·
N
Hemmet Jag håller på att renovera lägenheten lite.. Har fått upp en fin fondvägg i sovrummet: Resten av rummet är helt antikvitt och...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Maran
·
IT & mobiler Har bestämt mig nu och ska köpa en Nikon D60. Ska även satsa på att köpa ett zoomobjektiv direkt eftersom jag tror att jag kommer sakna...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Tarzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp