Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Funderar på att skaffa hemsida, och har fått tips om DinStudio.se - är det någon här som vet hur bra den sidan är? Är den så enkel som...
Svar
10
· Visningar
1 395
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Lite hypotetiskt. Om jag skaffar hemsida och lägger upp uppgifter om ridskolans gamla hästar utan att fråga om lov först - får jag göra...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: sussisus
·
K
IT & mobiler Fan, allt bara krånglar... Joost startar inte ... tvprunner.exe har råkat ut för något... har avinstallerat, startat om, testat att...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag kommer i alla fall inte in där! Konstigt, har sällan hänt att det legat nere så här pass länge. Någon annan som har problem?! :(
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Rednex
·
IT & mobiler SKa innom en överskådlig framtid köpa mig en ny dator (laptop). Jag har inte så mycke krav, vill ha en surfdator som funkar att surfa...
Svar
18
· Visningar
1 696
Senast: mandalaki
·
  • Låst
IT & mobiler Kan man byta användarnamn eller är man "fast" med det man har? Vill byta då jag inte är själv om namnet och det är trist att förväxlas.
Svar
2
· Visningar
808
Senast: gern
·
K
IT & mobiler Jag blir knäpp på detta företag, jag HAR haft trialinstallationen inne tills dess att tiden var ute. Sedan avinstallerat. Nu tänkte...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler näe nu har jag äntligen fått ihopklippt en filmsnutt från idag! (jag= JÄTTEOTEKNISK) jamen när jag skulle ladda upp den på photobucket...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: Tinuri
·
IT & mobiler jag har en bild som jag vill spegelvända och sätta ihop med orginalbilden i ps, hur gör jag?
Svar
2
· Visningar
1 467
Senast: MinIan
·
E
  • Låst
IT & mobiler Jag är på jakt efter vackra hästbakgrundsbilder! Så då tänkte jag att alla vi på buke kan dela med oss av länkar till fina, hästiga...
Svar
3
· Visningar
4 347
Senast: entutre
·
IT & mobiler jag ska ha en bärbar, som jag kan surfa på, skriva, ha Photoshop installerat och ev. nått litet spel. Har redan en stationär och vill...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: ost
·
IT & mobiler Finns det nåt superenkelt sätt att förstora en bild? Skickade in vårt bb-foto till tidningen men det blev för smått. Och jag fattar inte...
2
Svar
38
· Visningar
5 372
Senast: moiran
·
IT & mobiler Det är så att jag lät göra ett digitalt porträtt av min hund, tanken var att förstora upp bilden och ha den på väggen sen men nu när jag...
Svar
18
· Visningar
1 410
Senast: moiran
·
IT & mobiler jag är total analfabet vilket ni förstår efter att läst frågan. Jag är mitt under en tjafsig bodelning men har nu yippi fått min...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler När jag går in på lägga till/ta bort program så har jag MÄNGDER med säkerhetsuppdateringar. Det står:Säkerhetsuppdateringar för Windows...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: åke
·
T
IT & mobiler Har skaffat en hemsida på Freewebs och fattar ingenting! Och då menar jag VERKLIGEN ingenting :crazy: Vet inte ens hur jag skriver något...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: Merwen
·
K
IT & mobiler Phu, det här skall bli spännande. Har beslutat mig för att lära mig flash...och jag som alltid jobbar med databaser... skall...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Rednex
·
V
IT & mobiler både jag och gubben håller på att bli tokiga på vår medeltida dator som är såå sölig och tar god tid på sig att fundera jag har...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp. Ska från photoshop spara om en bild från PSD till JPG, så jag kan ladda upp framkalla bilderna jag gjort om. Hittills...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: bananabambi
·
IT & mobiler Jag har lite problem, läser en kurs där mkt ska göras på ett interaktiv cd-rom program. Jag har Windows Vista på datorn och kraven på...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp