Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det någon som har något tips på en bra sida att göra hemsidan i om man inte är så kunnig??
Svar
2
· Visningar
749
Senast: lynxlady
·
Fritid nån som vet var man får tag på onlinespel som man kan lägga in på hemsidan, utan att via länk hamna på annan hemsida? Ex. mahjong...
Svar
1
· Visningar
1 648
Senast: astronaut
·
IT & mobiler tidigare har jag alltid varit konstant inloggad på buke, alltså inte behövt logga in när jagg startat datorn osv utan det har varit så...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Annna_91
·
Hemmet Jag och sambon fick en riktigt bra idé! vi hade fått fem stycken hyllor från ikea som en granne inte skulle ha längre. Först var det...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Går det att kolla upp vilken IP-adress en persons mail är skickat ifrån? En som kollar min blogg, å jag vill veta VEM (å jämföra om...
Svar
4
· Visningar
1 408
Senast: Messy
·
E
IT & mobiler Jag använder Adobe InDesign lite i jobbet och skulle vilja ha något liknande hemma men har ingen lust att lägga ut flera tusen. Har...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: moiran
·
E
IT & mobiler Nån som har internet via Tele2vision? Funkar det bra? Har blivit erbjuden att ta över ett befintligt abonnemang i lägenheten som jag...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Japp, precis så är det, nånting sitter ivägen för mig och spärrar, skaffade ny dator för ca 2 veckor sedan och jag håller på att bli...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Skulle vilja ha en systemkamera, men har inte råd att köpa en ny. Vågar man köpa en begagnad?
Svar
5
· Visningar
1 591
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Funktionen är inte aktiv så det går inte att skicka till e-postmottagare direkt från Word, utan man får gå in i e-postprogrammet o hämta...
Svar
8
· Visningar
2 918
Senast: Sharpless
·
Fritid Jag har fått nya inneboende. Mjölbaggar! :devil: Hur får man väck dom? Måste jag ringa Anticimex? :confused: Eller finns det något...
Svar
9
· Visningar
7 600
Senast: aysha
·
N
IT & mobiler Hur är det tänkt att man ska dra nytta av de låter man köpt via itunes när de inte är i mp3format??? Det enda sättet som jag kommit på...
Svar
17
· Visningar
1 438
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jo,får jag skriva att min hemsida och dess innehåll är copyskyddat och använda c:t på mina bilder. Jag har fått berättat det kostar ett...
Svar
18
· Visningar
5 994
Senast: Rednex
·
S
IT & mobiler Men nu behöver jag hjälp för att jag hittar inte vart man laddar upp filmer. Kan nån säga??:D TACK!
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Suenna_Love
·
IT & mobiler men jag har ingen anning om vad som är bra eller inte...:crazy: Jag vill ha en lite mer "avancerad" kamera men som man ändå har en...
Svar
12
· Visningar
1 007
Senast: HeRomer
·
IT & mobiler Min far är sugen på en ny kamera. Han har en analog Canon AE1 och en herrans massa objektiv. Finns det någon möjlighet att använda dessa...
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Stalker
·
IT & mobiler För och nackdelar? Vad är bäst? kort och gott
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har just fått tag på en fölvakt med lcd-skärm som ska gå upp till 100 m trådlöst (stallägarens hus ligger 100m därifrån och de har...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Sar
·
P
IT & mobiler Hur funkar det och vad behöver man för att kunna prata med någon över skype? Kostar det något?
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: MinIan
·
Hemmet Jag vill ha mörka golv, mörkbrunt eller något åt det hållet. Vi ska plocka bort linolium mattan som ligger över trägolvet. Har lyft i...
2
Svar
34
· Visningar
12 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp