Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler hejhej. jag undrar om ngn vet hur man får tag på melodier om man ska göra egna låtar ? (:
Svar
6
· Visningar
5 660
Senast: athena
·
IT & mobiler Fler som har problem med sina home-adresser att typ ladda ner dem i datorn? :confused:Jag har haft problem nu runt en vecka. :mad:
Svar
1
· Visningar
688
Senast: nilema
·
IT & mobiler ...kan jag ha trådlöst då?
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Rednex
·
E
IT & mobiler Är den ngn som har detta program? :) Själv tycker jag att det är superbra!!:bump::banana:
Svar
5
· Visningar
785
Senast: juni_cool
·
Fritid Nu har jag sökt på nätet men inte hittat fuskhjälp Vi kommer inte vidare från nivå 2 på Shrek 3 PC spel - ja, det är ett spel för...
Svar
2
· Visningar
1 401
Senast: malinsky
·
IT & mobiler ...med en dator som tar 1 minut och uppåt på sig att lyda kommandon? Har kört defragmentering och rensat bort onödiga filer, men det...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Finns ett problem med pojkvännens bärbara data. Dom pluggade in en fm-sändare (variant dyrare) i den och då funkade ljudet men när dom...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: MikaTela
·
IT & mobiler Hur beter man sig när man vill göra om sin bloggs utseende. Är så trött på dom där mallarna som redan finns på blogg.se Någon som kan...
Svar
4
· Visningar
3 018
Senast: nidron
·
IT & mobiler Har inte tänkt på att man kan fråga här innan, så jag passar på med en fråga till. Det är så att jag i våras skaffade ny dator och...
Svar
8
· Visningar
2 579
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Fick ett virus via msn, i en länk.Viruset heter w.32Trats!Inf.Norton tog först bort det kom det meddelande om men det klarade det...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: athena
·
IT & mobiler Jag har "fått" en jobbdator som jag nu äntligen lyckats konfigurera till min trådlösa router. Men nu funkar ju inte den andra datorn...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 695
Senast: athena
·
T
IT & mobiler Vilka är bra och billiga? Jag skall skriva ut max i A4 format. Så pappret måste vara A4 inte mindre eller större.Skall ha typ samma...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Stormogul
·
M
IT & mobiler Kan någon förklara för mig hur man lägger upp en video som en länk på en hemsida? Filmen är på 118 mb och det finns gott om plats kvar...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Beetle Bum
·
IT & mobiler Någon mer än jag som har problem med hotmailen? I MSN Fönstret står det nu att jag har ( 8) olästa mail. Klickar jag där på, kommer...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Jag har två Words dokument (Examensarbete) som jag behöver göra om till en PDF-fil. Är det någon som har någon aning om hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Kratus
·
L
IT & mobiler Går det? :confused: Vill göra några av mina bilder svartvita, men har bara Gimp och Paint, och jag antar att Gimp är det mest troliga...
Svar
1
· Visningar
14 844
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag fick ett mail från min handledare att jag skulle kompletera min skrivning med några punkter. jag gjorde det direkt och utgick från...
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: Stalker
·
T
IT & mobiler Jag har gjort en video i Windows Movie Maker.. och jag är helt okunnig när det gäller detta. Så jag undrar hur man ändrar filformatet...
Svar
1
· Visningar
1 750
Senast: Rednex
·
A
IT & mobiler Om jag tar ett foto med min systemkamera. på lägsta upplösnign eller vad man ska kalla det, 1936*1288 Hur stort kan man då förstora...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler jag håller på att göra en film om min häst på windovs movie maker.. och jag vill ha me dnågra korta filmsnuttar oxå för att göra filmen...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp