Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Nu funderar jag på att börja blogga.. Men sen kom jag fram till att det finns typ en miljon olika sidor att lägga bloggen på.. :/ Hur...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: _isdroppe_
·
IT & mobiler nu blir jag forbannad!!! For andra ggn den har veckan har jag lyckats komma at ngn knapp som gor sa det kommer upp fel tecken nar jag...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Osterang
·
M
IT & mobiler Suck, nu får jag snart damp... Har haft min Ipod Nano på 4 gig i över en månad, har funkat hur bra som helst, den går att ladda, flytta...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Magic_Mac
·
IT & mobiler Vart har länken till horse-mailen tagit vägen? Kan ju inte öppna mailen... :cry:
Svar
2
· Visningar
878
Senast: morgaine
·
IT & mobiler Vad betyder det? Jag får det meddelandet på min webmail hela tiden när jag gör (fruktlösa) försök att posta. Är det ett fel hos mig...
Svar
2
· Visningar
886
IT & mobiler Hur gör man en egen blogg att ha på sin hemsida? De som har det, har de egentligen en dold typ blogg.se-blogg eller har de gjort en helt...
Svar
0
· Visningar
1 011
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler Hejsan! Nu har syrran varit inne och pillat på vår dator. Hon skulle städa och tog bort gamla användarnamn, inte administratör. Vi har...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag har försökt hjälpa min väninna att installera ett trådlöst nätverk. Efter många timmars funderande så har vi till slut lämnat in den...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: hoppsann
·
IT & mobiler Ja, egentligen... hur gör man? Jag är helt värdelös på att skapa egna objekt och ikoner, men det vore såklart absolut roligast att ha en...
Svar
9
· Visningar
1 992
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har precis tagit upp mitt hemsidekodande igen (och insett att jag har glömt i princip allting, men det hör inte hit :p) och har...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: aiquen
·
S
IT & mobiler Varför går det inte att logga in på buke med windows vista? skriver in användarnamn& lösen och sen kommer rutan "tack för att du loggade...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Zaga
·
IT & mobiler skulle se på film nu på datan, filmen e i avi fomat MEN Jag har ljudet men ser ingen bild???? HUr löser jag detta,jag använder...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Jag behöver gå till layout-view och jag tycker att jag har letat överallt men jag hittar inte hur man byter. Hjälp mig snälla någon. :cry:
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Jag har fått en ny kamera, som jag testade att filma med idag.. den är på drygt 4 minuter.. nu ska jag försöka ladda upp den men det...
Svar
13
· Visningar
3 864
Senast: _Skifting_
·
IT & mobiler :mad: är i princip klar med hela mitt arbete för min nästa insändnings uppgift på min långdistans kurs. Max en halvtimmes jobb kvar med...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Har äntligen fått adsl till mitt lilla hus på landet och ska köpa dator. Funderade först på att köpa något billigt på blocket men mina...
2
Svar
22
· Visningar
2 414
Senast: escodobe
·
  • Låst
IT & mobiler Min msn har börjat krångla...den loggar ur av sig själv och loggar in av sig självt oxå...började väll för nån dag sen....sen när jag...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Ragatan
·
T
  • Låst
IT & mobiler Precis som rubriken säger kan jag inte infoga bilder direkt i inlägget. Jag har alltid infogat länkar och nu när jag vill få in bilder...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Acses
·
IT & mobiler Har länge funderat på att skaffa Flash då jag pysslar en del med webdesign, och vill lära mig något nytt. Så jag kollade på adobes...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: moiran
·
IT & mobiler Det fanns nåt spel på nätet förut där man skulle guida får till målet genom att lägga ut pilar osv. Fanns en hel drös med banor, den ena...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp