Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej! Jag har fått ny mobil (en gammal som jag fått av en kompis) och kan inte få överförningen av bilderna från mobilen till datorn...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Min dator har tappat sitt trådlösa nätverk och klarar inte av att reparera det... Är det någon som vet hur man gör???
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Jag nyligen blivit ägare till en iPod nano, men jag fattar inte hur man fixar spellistor eller hur man lägger in bilder.. :angel: Är...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Svíþjóð
·
IT & mobiler Min stackars lilla dator har fått VIRUS, som verkligen är svårt att bli av med. För 3 dagar sedan så fick jag en fil skickad till min...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Elftor
·
  • Låst
IT & mobiler kan man byta lösenord till sin msn/hotmail?
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Har funderat ganska länge nu på att skaffa en skrivare, men har velat vänta tills laserskrivarna kom ner på en lite mer vettig prisnivå...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Har en färgskrivare, en Canon modell billig som mest står. Nån gång har jag fått för mig att skriva ut nått, men märkte att...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Har hämtat hem typsnitt från nätet, hur installerar jag dem i word? Vart gör jag det? *inte bra på data*
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: nidron
·
T
  • Låst
IT & mobiler Någon har kommet på mitt lösenord till min gamla MSN (Har precis bytat till en annan!) och ändrat det. Och nu skriver dom en massa dumma...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Ja som hur gör man xD Vill att saker börjar röra sig och så på en annan bild xD om ni förstår mig :rofl: Mvh Eran Emma
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: MadicDomino
·
C
IT & mobiler Om man har en dator utan USB-uttag, som enligt en bekant inte går att bygga om så att den får det, hur löser man det då? Utan att köpa...
Svar
15
· Visningar
1 648
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Vill kunna visa bilder direkt i trådar, inte bara länka, men någonting har hänt när brorsan uppgraderade min dators operativsystem till...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Hur fungerar det egentligen? Hur gör man? Stämmer det att det är gratis? Vad behöver man för att använda Skype? Är det ett bra...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag sitter oftast på Firefox för det är det jag trivs bäst med. Men till problemet. Det är nu mera lite för ofta som Firefox hakar...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Min dator har på senaste tiden fått för sig att titt som tätt avbryta laddningen av de sidor jag går in på. Orsaken till det ska enligt...
Svar
8
· Visningar
1 370
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler När jag skrivit något i vissa fält, ex. sökt på Google eller loggat in på ett community, så sparas meningen jag sökt på och dyker upp i...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Carolus
·
IT & mobiler har gett mig på att försöka ladda ner gimp, fått ner en del av det, men det går inte att öppna! vet att man behöver ladda ner nåt...
Svar
5
· Visningar
807
IT & mobiler Min dator är ganska ostabil, det vet jag om...den dingade sig nu i kväll, och det tog halv evighet att få den köra i gång windovs. Fick...
Svar
10
· Visningar
1 764
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Om man låter ett spyware-program (typ Ad-Aware) eller ett virusprogram söka igenom ens dator brukar man efter avslutad genomsökning få...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: aiquen
·
S
IT & mobiler Jag har en diskett med viktiga handlingar i företaget. Använde disketten för ett par dagar sedan och ska nu gå in och använda min...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp