Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag ska söka på google så när jag skriver in en bokstav på tex a så dyker alla ord på a upp som jag sökt på. Jag tycker det är...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: meodeo
·
IT & mobiler jag blev inte såååå impad av nya "numbers" excel-nörd som man är lixom... fasiken jag som ville fota ut microsoft ur min dator...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Min dator krashade för att bra tag sen, och sedan dess fick jag installera om allt. Men jag vet inte hur man installerar ljudet? :crazy...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Evny
·
IT & mobiler pappa har PC jag har Mac.. = jag har aldrig sett den där porten... tror den heter parallellport, (lång å smal) för skrivaren... finns...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Messy
·
K
IT & mobiler har ingen som helst erfarenhet av mac,rätt nyfiken dock :D men jag tänkte bara fråga er som har koll på läget: - finns det...
Svar
13
· Visningar
1 458
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Finns det nåt program där man kan få sig en almanacka eller nåt liknanade? eller finns det nån sida på nätet? Jag är grymt slarvig...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: Messy
·
IT & mobiler Nu blir jag arg! Nån som är bättre på ps än mig som kan säja vafan det är för fel, när man inte ser storleken på penselverktyget, utan...
Svar
4
· Visningar
783
P
IT & mobiler Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Vad är det jag saknar? :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 301
IT & mobiler En kompis kompis fick en digitalkamera i födelsedagspresent, och tog massor av bilder under festen. Han tittade på de tagna bilderna...
Svar
7
· Visningar
1 805
Senast: åke
·
IT & mobiler Har en hemsida till kattuppfödningen som inte är rörd på länge. Funderar nu på att göra en ny, själv. Den förra har inte jag gjort...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har ett gamecube men tyvärr alldeles för få spel! Och nu ska jag snart börja plugga, och då behöver man ju roliga spel så att...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: lizan
·
IT & mobiler Vad anser ni om fildelning? Är det ok/inte ok? Laddar ni ner musik eller filmer från internet? Hur "säkert" är det att använda en...
2
Svar
31
· Visningar
2 773
Senast: Stalker
·
IT & mobiler vad heter den kabel man ska ha mellan datorn och TV:n för att kunna använda TV:n som bildskärm om man t ex tittar på film?
2
Svar
38
· Visningar
7 002
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Varje gång jag kollar inlägg på föräldraforumet så blir det felmeddelande efter ett tag, och IE måste startas om. Varför bara just på...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Mynta2
·
A
IT & mobiler Man kan få tag i som man kan korta ner låtar i, och sedan spara ner de till mp3 format igen?!
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Går office 2007 standard att använda på en dator med vista? Vad är det för officepaket som gäller annars? Är inte så hemma på det här...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag ska flytta till en studentlägenhet och ska då också beställa bredband. De finns ett specialerbjudande från det bolaget som levererar...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Skogstokig
·
C
IT & mobiler Jag var dum nog att acceptera Visa på min nya dator, detta medförde att jag inte kan göra och använda datorn som vanligt, allt stoppas...
Svar
14
· Visningar
1 134
Senast: moiran
·
IT & mobiler Vad det kostar att få en hemsida tillverkad. Alltså om en förening skulle vila ha en och man lämnar till nån "firma" som kan sånt. Vad...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: mag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp