Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Min lägenhet (1a med kök på 36kvm) är otroligt mörk. Jag skulle behöva en lampa i hallen, mer belysning i rummet och kanske något mer...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: Prosit
·
Hemmet Pratade om sängkläder i en annan tråd... :o :angel: Och kom då på att jag har ett påslakanset i flanell som börjar bli slitet. Det är...
Svar
12
· Visningar
1 946
Senast: Lottch
·
S
Hemmet Om en månad flyttar jag, så det är väl dags att börja se sig om efter en soffa :) Men jag vet inte alls vad jag vill ha för någon...
Svar
18
· Visningar
8 302
Hemmet en kompis håller på å rusta sitt badrum och ska ha våtrumstapet på golv å väggar. bläddrade lite i katalogen med prover och det slog mig...
Svar
18
· Visningar
12 438
Senast: ang
·
Hemmet Vi har nyligen, eller ja, för ca 2 månader sen, flyttat till ny lägenhet. Har inte orkar börja ta tag i något, men nu är det fanimej...
Svar
4
· Visningar
3 569
Senast: Luff
·
Hemmet Jag har en liten läcka här hemma, det läcker i en skarv i rören till toaletten. Jag trodde det var typ packningen, men enligt rörgubben...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi vill ha någonting med ljus (stearin eller värmeljus) på väggen bakom vår soffa. Har funderat på såna stora runda smidesgrejer med...
Svar
9
· Visningar
5 716
Senast: evis
·
Hemmet Köpte precis ny matta, inte dyr eller så men va fasiken såklart efter 3 dar lyckas jag sumpa en kaffekopp på den och det ser inte så bra...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: _Sascha_
·
Hemmet Är det ikea (applåd)? Eller finns det nått annat skoj? Funderar om jag ska byta inför försäljning därav är jag inte intresserad att...
Svar
13
· Visningar
2 728
Senast: Wassego
·
Hemmet Ska flytta in i min etta snart och är i stort sett klar med hur jag vill ha det. Blir dock inte klok över en liten detalj, nämligen en...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Wassego
·
Hemmet Jag och sambon har börjat fundera på att bygga hus! Vi känner oss helt gröna när det gäller detta område, men det vi främst tittat på...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Armani__
·
Hemmet Är det en bäddsoffa eller en soffa. (jag vet att den inte finns kvar i ikea sortiment) Annonseras ut som bådadera.
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Paddington
·
Hemmet Kommer jag in på utbildningen jag sökt ska jag flytta till årsskiftet. Har lagt upp en budget nu när inkomsterna minskar med ca 15 000 i...
Svar
6
· Visningar
2 651
Senast: Tessa P
·
Hemmet Kan man göra det, typ idag? Har inte möjlighet att måla utomhus (bor i lägenhet och det är snor-kallt!). Vi har dessutom en mycket...
Svar
5
· Visningar
1 917
Senast: ullo
·
Hemmet Det här med vatten och avlopp är inte riktigt min grej. Undrar inför en planerad köksrenovering om man kan byta plats på diskbänk och...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Mimsan
·
Hemmet Vi isolerar kallvinden och har stött på problem. Som luftspalt har vi valt färdiga cellplastskivor med luftkanaler och det har funkat...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: NinisE
·
Hemmet Ska ta och måla om nästa vecka (äntligen :bump:) Skulle vilja ha någon lösning så att jag lätt kan sätta upp och flytta runt papper...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Nu är antagligen köket färdigplanerat!!! :banana: Som det blev nu är ugnen placerad i ett hörn, ska försöka ladda upp planritning...
Svar
15
· Visningar
6 227
Senast: MittNyaJag
·
F
Hemmet Kom för en stund på den alldeles utmärkta ideen (not:grin: ) att köra ett 8 år gammalt skrittäcke i vår tvättmaskin. Jag tänkte att det...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: Lottch
·
Hemmet Vilka här inne gör det? Fördelar? Nackdelar? Jag och min sambo har ju ett tag letat hus, men har nu mer eller mindre börjat övergå...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp