Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vilka här inne gör det? Fördelar? Nackdelar? Jag och min sambo har ju ett tag letat hus, men har nu mer eller mindre börjat övergå...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Har hittat en lägenhet på ett område där jag verkligen vill bo,och det är inte ofta det blir något ledigt där,men nu är det det,dock en...
2
Svar
36
· Visningar
35 904
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag och sambon var så less på eken i sovrummet så vi (jaja, sambon) målade vår sänggavel :) Före: Efter: Vad tycks? Jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 124
Senast: Estheer
·
Hemmet Okej, soffan kommer vara svart, möblerna mestadels vita. 3 väggar blir vita (tapeter) men väggen där tv ska hänga och HiFi-utrustningen...
2
Svar
26
· Visningar
14 854
Senast: jacko
·
A
Hemmet Som tråden lyder, in med bilder på era lägenheter! Jag ska snart flytta och vill ha lite inspiration :D
2 3
Svar
59
· Visningar
5 296
Senast: moiran
·
Hemmet :o Nu är jag igång så det visslar om det :angel: I går åkte mina överskåp i köket och i dag har jag spikat panel. Det kommer inte...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: johannea
·
Hemmet Jag själv tycker att jag har ett hemskt rum och att jag aldrig kan få till en snygg möblering, bukemänniska som man är tänker man ju...
Svar
17
· Visningar
1 505
Senast: Maran
·
Hemmet Tänkte byta handtagen på mina garderober. Är likadana som det var på mina köksskåp innan så det är ca 9,5cm mellan hålen. (eller snarare...
Svar
4
· Visningar
2 114
Senast: Prosit
·
Hemmet Hej! Jag är på jakt efter ett par salloondörrar - utan resultat! Har nån någon idé?
Svar
7
· Visningar
2 209
Hemmet Rekord i smaklös 70-talsinredning: http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=468498&view=Images
2
Svar
35
· Visningar
3 181
Senast: Fossing
·
Hemmet Ja vad har ni på väggarna, säg inte tapeter för det fattar jag :D Men annars...
2
Svar
20
· Visningar
2 576
Senast: Fossing
·
Hemmet Hittade en helt underbar gren igår när jag var ute vid havet och rastade hunden. Den har legat X antal år under vatten och har blivit...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 590
Senast: Armani__
·
S
Hemmet http://se.plasti-kote.co.uk/Print_product/pcode---4520/print---True Måste man först slipa bort färgen på kaklet man redan har i...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: Brandgul
·
S
Hemmet Vi ska tapetsera hallen och har märkt att vi har en urkänslig tapet, vilket inte är det smartaste i en hall. Finns det något medel som...
Svar
11
· Visningar
6 595
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Är sugen på att måla inuti mina kökskåp/gadrerober. Men vilken färg är lämplig?
Svar
15
· Visningar
21 211
Senast: Brandgul
·
Hemmet När man ska sälja den då. Bortsett från att ha välstädat då ;)
Svar
19
· Visningar
2 348
Senast: FadeAway
·
Hemmet Tänkte visa mitt senaste påfund. Hittade en lampa i en lägenhet som min mamma hjälpte till att städa ur efter en äldre dam som...
2
Svar
23
· Visningar
2 745
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur länge kantareller håller sig i frysen?
Svar
6
· Visningar
15 296
Senast: Royal_724
·
A
Hemmet Är det någon som bor precis vid en 90 väg? Den är liten väg, men går på 90 i hastighet (borde vara 70..) och det kör rätt många där...
Svar
18
· Visningar
4 378
Senast: Egonson
·
Hemmet ska införskaffas. Är dock väldigt fundersam gällandes madrasserna. Ramen är utvald. Till det verkar det ju finnas hundra olika...
Svar
10
· Visningar
7 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp