Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Hemmet Jag o min sambo var på en visning av fiskarhedenvillan - spoven i helgen. Vi blev totalt förälskade i huset. Så nu undrar jag om det är...
Svar
1
· Visningar
2 402
Senast: jo7
·
Hemmet Kan ni inte lägga in alla bilder ni har på era interiörer. Alltså allt inifrån hus/lägenhet, eller, efterssom vi är på Buke, era stall...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har lagt lite paket i en korg, med belysning underifrån. Jag är inte helt nöjd med resultatet än, får nog exprimentera lite mer med...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: ljusslinga
·
Hemmet En zooägare (drös med pälsdjur) söker en matta som inte luddar och passar till en städskygg pedant. Jag vill ha en lättstädad matta...
2
Svar
22
· Visningar
6 755
Senast: ChristinA
·
Hemmet Hur svårt är det? Vad kan hyra för en golv slip gå på? Jag har fyra rum som behöver fräschas upp....
Svar
2
· Visningar
2 072
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Bor man i Småland, ska man väl ha stenar i fönstren i jul. Eller vad tycker ni?
Svar
9
· Visningar
2 209
Hemmet Ja som många vet har Agapi målat om mycket i sitt hem till vitt, vitt och vitt - helt enkelt underbart!! Och jag blev inspirerad...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Armani__
·
Hemmet Varför ska man sätta upp röda, varma och "ljustäta" gardiner till advent och jul? Jag har ett par gardinlängder som ser hemvävda ut och...
Svar
13
· Visningar
1 545
Senast: nevin
·
Hemmet Var och tittade på en av mina bästa vänner (och hennes sambos) lägenhet igår tillsammans med sambon. En bostadsrätt som vi bestämde oss...
2
Svar
20
· Visningar
5 681
Senast: Ramona
·
G
Hemmet Jag tänkte köpa denna bokhyllekombination i ekfaner från Ikea: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29831460. Frågan är bara...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: geeo
·
Hemmet När man har (åt hel¤¤%) för mycket läxor så är det ju lätt att saker och ting "slår över". Jag är väldigt bra på att göra andra saker...
2
Svar
27
· Visningar
1 797
Senast: Han_naH
·
O
Hemmet Har ett burspråk men inga gardiner där. Har inte hittat ngn gardinstång till mitt burspråk. Vill ha längder i mitt fönster. Hoppas att...
Svar
5
· Visningar
7 113
Senast: Prosit
·
Hemmet Nu är det så att hunden bitit ett litet hål i golvet, det kanske bara är 1x1 men den syns ändå som en svart fläck. Nått man kan göra...
Svar
5
· Visningar
778
S
Hemmet I den nya hyreslägenheten finns stora fettfläckar på tapeten, som om något legat och skavt huvudet mot liksom. Det är stoooora fläckar...
Svar
1
· Visningar
10 601
Senast: Mammadutt
·
Hemmet ...ska jag bjuda på ikväll, nu. Tror jag gjort dom i micro någon gång, men blir nog bättre i ugn. Har man folie i ugn? Hur lång tid...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: pimy
·
Hemmet NU äntligen har jag ett köksbord. Men - jag är inte helt nöjd med hur det ser ut. Funderar även på om det kanske räcker med att sätta...
Svar
7
· Visningar
6 280
Senast: Julle
·
F
Hemmet Idag när jag skulle låsa min ytterdörr gick det inte :eek: Det går att vrida åt det hållet man ska vrida åt när man ska låsa upp...
Svar
13
· Visningar
26 127
Senast: Prosit
·
Hemmet Har lyckats med konststycket att spilla stearin på väggen. :crazy:Har någon ngt dundertips? Jag har skrapat bort det värsta med en...
Svar
1
· Visningar
4 156
Senast: Rie
·
Hemmet Vill visa lite bilder på vårt nya hus. Byggt 1940, renoverat på 80 talet.Tomten är ca 1 ha stor. Tänkt når vi får råd sen att bygga...
Svar
3
· Visningar
972
Hemmet Finns dom ?? Jag vill ha tag på en sån som man hade "förr"--en i nåt pappmaterial
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp