Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har precis fått hem mitt första kit och måste ju testa hur detta funkar. Så min fråga är, är det någon som testat/använder sig av...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: clovergirl
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
76 231
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Går det att på ett objektivt sätt påstå att en psykolog är mer kvalificerad än en sjuksköterska med psykiatrisk vidareutbildning...
2
Svar
21
· Visningar
3 417
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 172
Senast: Anonym15
·
Kropp & Själ Ni som blivit utredda i vuxen ålder hur gick ni tillväga? Måste man gå genom allmänvården/psyk? Jag har starka misstankar om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 028
  • Omröstning
Kropp & Själ Jag tränar nu på Friskis men funderar på att byta till SATS eftersom jag tycker dom verkar ha ett bättre och roligare utbud av...
2
Svar
25
· Visningar
5 703
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Efter en förkylning har jag fått nåt konstigt i munnen. Tandköttet kliar infernaliskt med några små röda prickar och tungspetsen svider...
Svar
12
· Visningar
4 406
Senast: MonteRose
·
Kropp & Själ Ni som hängt med vet ju hur jag mått de senaste två åren (recidiverande depressioner). Nu är de problemen rätt medicinerade och jag mår...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Ponera att man istället för att åka utomlands på smekmånad vill ta en vecka på spa. Vilket spa i Sverige åker man till? Vart är det...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Finns det väldigt små och smala öronproppar, tex någon variant till barn? Jag skulle behöva ett par bra öronproppar till nätterna så...
2
Svar
25
· Visningar
7 633
Kropp & Själ Tycker det är perfekt att ha med till stallet och äta mellan två ridpass. Enkelt att ha i fickan och kräver inga förberedelser. Nu vill...
2
Svar
29
· Visningar
2 538
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Vilka preparat använder ni? (Om ni äter d-vitamin alltså). Vilka är bäst på marknaden?
2
Svar
23
· Visningar
1 641
Kropp & Själ Jag känner mig så fruktansvärt tråkig just nu så skulle vilja hitta någon ny hobby/fritidsintresse att testa :) I dagsläget så tränar...
2
Svar
28
· Visningar
10 884
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Finns det någon möjlighet att få ut något på hemförsäkringen om det skulle visa sig att det finns mögel i huset? Google är inte min vän...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag tänkte laga massa matlådor denna helgen. Nu till problemet- jag lagar oftast kyckling eller fisk och potatis till. Men potatis blir...
2
Svar
25
· Visningar
2 803
Kropp & Själ Åldern slipper ingen från, heter det ju. Det här är en gnälltråd speciellt för medelålders kvinnor. Dels för att vi ska kunna prata av...
2
Svar
36
· Visningar
5 738
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ Jag tycker den här hårfärgen är så grymt snygg. Jag är lite sugen på en förändring. Jag har alltid varit blond och aldrig färgat håret i...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag är ute efter en rabbit vibrator. Jag har en som jag haft i flera år, som jag verkligen älskat. Nu har den sagt upp sig och börjat...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Lotheb
·
Kropp & Själ med en jättezucchini? :D Vi fick en av ett par kompisar, vägde den och den väger 1,6 kg! De man köper i affären ligger väl på 300-400 g...
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag och sambon funderar på att slå på stort igen och besöka på någon topprestaurang i Göteborg. Nu låter det som det är något vi brukar...
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp