Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nån här som har provat kokosolja som rengöring och/eller hudkräm. Jag har yttorr hud som stramar och flagnar ibland och jag har hört...
2
Svar
25
· Visningar
3 370
Kropp & Själ Okej, nu har jag äntligen fått komma igång med medicinering för min ADD. Fick precis ett samtal från min sjuksköterska att jag kan hämta...
2 3
Svar
55
· Visningar
17 030
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har frusit som bara den under ett par veckor. Jag är normalt frusen, men det har inte gått at bli varm oavsett hur mycket jag klätt...
Svar
7
· Visningar
1 979
Senast: Ia4
·
Kropp & Själ Efter att ha haft ytterligare en helvetesdag som "försvinner" till att först vrida mig i plågor och sedan av utmattning sova bort...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
14 654
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Ja, är det någon här som har erfarenhet av myom i eller på livmodern? Jag försöker ju bena ut mina problem som jag har haft sedan i...
Svar
3
· Visningar
4 082
Senast: Mona
·
Kropp & Själ Är det någon som kan berätta för mig vad detta betyder? "Blodprover visar positiv RF på 84 samt positiv ANA. " Pratade med läkaren...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Min son,12 år, har fått Concerta, som gör att han går ner i vikt, fast han är smal redan nu. (Tappar hungerkänsla bla men den kommer...
Svar
18
· Visningar
3 227
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp med dotterns hår och vet att det är flera här som har lockigt hår och vet hur man sköter det på bästa sätt. Googlade...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 281
Senast: Leoni
·
Kropp & Själ På vintern brukar man ju ha problem med torra läppar. Jag har motsatt problem. :meh: De är väldigt fettiga. Jag använder inget cerat...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Efter en stor viktnedgång så har jag tankar och planer på att operera bort löshud på mage, lår och rumpa. Någon här som har erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ http://www.dagensmedicin.se/artiklar/2015/02/06/svagt-skydd-mot-influensa-trots-vaccin/ Det skyddar bara till 3% enligt en brittisk...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 950
Senast: Emmahpemma
·
Kropp & Själ Halloj! Finns här någon som är bra på genetik? =) Hoppas. Jag känner mig lite dum, men jag tror det klarnar om jag får möjlighet att...
Svar
7
· Visningar
613
Senast: Rhinos
·
Kropp & Själ I sann nya-tag-anda har jag greppat 5:2-dieten igen. Men det är aldrig fel med lite inspiration, så låt mig gärna höra vad ni...
Svar
17
· Visningar
1 442
Kropp & Själ För en vecka sedan flyttade jag tillbaka till Sverige efter sammanlagt 3,5 år utomlands. Det är jättekul att träffa familjen igen, min...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 760
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Hade tänkt skapa anonymt nick, men... orka :angel::D Det är såhär va, att jag och killen jag träffar hade jävligt trevligt sex igår...
Svar
3
· Visningar
1 472
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg? de som är gifta, sambo, särbo? de som är snygga, fula eller för fulla? golit ser...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 572
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Jag har huvudvärk ganska ofta, men de senaste två veckorna har det eskalerat. Och just senaste veckan har det eskalerat till nivån...
2
Svar
24
· Visningar
1 995
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag behöver en ny hårborste men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Mitt hår är långt och vågigt och jag tappar tyvärr en hel del...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Kropp & Själ Jag har möjlighet att träna på Actic i en månad och tänkte försöka utnyttja det. Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör när...
2
Svar
32
· Visningar
2 285
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Ok, vi har ju diskuterat värre saker än såhär: Mina slemhinnor i underlivet känns väldigt sköra och spricker, kan det vara svamp fast...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp