Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som provat Isadoras? Gillar deras vanliga nagellack, funderar på om deras gellack skulle vara ett alternativ som håller bättre...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Någon gång i min ungdom hade jag en bok som jag verkligen vill läsa om. Det var en biografi om en kvinna, jag tror hon var svensk...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nu med kylan kommer ju torrheten i huden. Det jag har mest problem med nu är läpparna. Inget jag testat håller mer än en kort stund. Vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 781
Kropp & Själ Efter 8 års värk från nacke och axlar, med otaliga läkar-, och sjukgymnastbesök har jag idag fått remiss till att starta multimodal...
Svar
3
· Visningar
454
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft någon bra säng, just nu har jag bara en vanlig IKEA-säng med billig madrass = vaknar varje morgon mer ont i kroppen...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 811
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Lite smått pinsam fråga, men jag har varit hård i magen och därför fått sprickor i ändtarmen. Skall försöka behandla detta själv hemma...
Svar
8
· Visningar
1 875
Senast: Fresubin
·
Kropp & Själ Idag var jag på ett rutinbesök hos läkare. En stafettläkare som jag inte träffat tidigare och sannolikt inte heller kommer träffa...
Svar
11
· Visningar
2 141
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Följer en hyfsat känd bloggare som häromdagen skrev om sömnparalys och hennes upplevelser av det. Jag tycker själva fenomenet är...
2
Svar
21
· Visningar
2 844
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Just nu har jag fått kramp i en muskel (tror det är en muskel) under foten, den som sträcker sig från hälen och följer trampdynan. Det...
Svar
17
· Visningar
1 218
Kropp & Själ Efter att jag har googlat mig tokig så måste jag ge upp, eller vända mig till Buke. Jag har fått en fixidé om att jag måste ha en...
Svar
6
· Visningar
489
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Utan att halskragen blir alldeles blöt och utan att göra illa ryggen? Någon som har bra tips?
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Eftersom mitt liv de senaste 8-10 åren har kantats av depressioner och panikattacker kan jag inte låta bli att fundera på om mitt liv...
2
Svar
27
· Visningar
2 725
Senast: Orolig1
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag försökte ringa blodcentralen men de har tydligen telefontider som jag inte kan passa än på flera...
2
Svar
20
· Visningar
18 189
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag sover numera som prinsessan på ärten, har en Sultan botten, sen en 15-20 cm Sultan Högbo resårmadrass, sen en bäddmadrass (Sultan...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Är irriterad på mig själv för att jag bara ser en massa hinder i vägen. Jag drar mig hellre undan och gömmer mig under en sten än att...
Svar
10
· Visningar
2 056
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Jag måste bara få ventilera lite. Jag har hamnat i jordens svacka. Jag har sagt upp mig från mitt jobb. Efter 3,5 år i en stressig och...
2
Svar
27
· Visningar
2 428
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Ibland får jag kram i vänsterbenet när jag simmar. Det liknar mitt nattliga sendrag men kommer oftast när jag simmat en bit. Närmare...
Svar
11
· Visningar
4 441
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Bra eller dåligt, för eller emot? golit gläds åt att SD-s inflytande på svensk politik kommer att fortsätta vara noll.
11 12 13
Svar
258
· Visningar
13 162
Kropp & Själ Jag har länge velat flytta från staden som jag bor i och har växt upp i. Staden där jag har fått mitt hjärta krossat flera gånger och...
Svar
17
· Visningar
2 402
Senast: Askur
·
Kropp & Själ Kan man vara allergisk mot en katt men inte mot en annan? Jag har alltid känt av hö och varit konstant sjuk under vintrarna då jag gett...
Svar
18
· Visningar
2 134
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp