Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som har tips på hur jag blir av med den så fort som möjligt? Har fått cocliana utskrivet av doktorn, så jag kan låta bli att...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i mitt liv knappt aldrig varit förkyld, har bott med folk som varit förkylda och jobbat med snoriga barn..men icke...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Kära bukeorakel, jag behöver er visdom och hjälp! Jag har haft brännande svidande ont vid sex i snart åtta års tid. Jag tror att det...
Svar
11
· Visningar
1 637
Senast: Io
·
Kropp & Själ Har fått tid till gastroskopi. Kl 15. Ska vara fastande i 6 timmar och får inte äta förrns bedövningen släppt efteråt, vilket kan ta nån...
2
Svar
34
· Visningar
12 719
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag skaffade ett anonymt nick för den här frågan. Jo jag har från och till sen ett år tillbaka haft magsmärtor. Påminner om menssmärtor...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Jag börjar få riktigt svårt att hantera den här vintern, det är bara mulet, slask och nästan alla har gått i ide känns det som.. Kom hem...
2
Svar
39
· Visningar
2 098
Kropp & Själ Nu söker jag bukes kunskap- och erfarenhetsbas, speciellt den kvinnliga sidan av buke i första hand då jag själv tillhör den sidan och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 210
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Förlåt för lång och förvirrad text. Jag har tidigare haft praktik två timmar om dagen men efter mitt självmordsförsök i slutet av...
2
Svar
22
· Visningar
2 596
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Min jävla fibro har dragit igång på alvar nu efter att jag slutat amma yngsta dottern. Jag håller på att bli tokig! Hade...
2
Svar
28
· Visningar
10 228
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ någon klädintresserad med lite tid över? Nästa vecka har jag möte i fyra dagar, jobbmöte på hotell. Jag har många plagg jag gillar men...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Miks
·
Kropp & Själ eller Folkpartiet, nu i större ask, som det brukar heta i reklamen när man inte kan komma på något nytt.. så golit återanvänder också...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: golit
·
Kropp & Själ Egentligen var vi inte vänner, jag är fodervärd till 2 av hennes katter. Båda katterna är dräktiga, med vad som skulle vara hennes sista...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 497
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det här blir det mest privata jag skrivit. Och jag har ALDRIG tagit upp det med någon, men jag har utvecklats någon sorts sexuell ångest...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 719
Senast: ekra
·
Kropp & Själ ..Om ni hade en mamma som haft psykiska problem hela sitt liv och under de senaste 10 åren helt isolerat sig från omvärlden och numera...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Lång historia kort: opererade armen (och handen) 12/1, gips och stygn togs i onsdags. Sköterskan satte strips där såret glipade, som...
Svar
3
· Visningar
4 368
Senast: squarepants
·
Kropp & Själ Hur hanterar man egentligen när hela ens liv börjar ställas på kant ? Livet började bli allt mer likt kaos i samband med att min pappa...
Svar
2
· Visningar
1 052
Kropp & Själ Har lite funderingar ang lite känsligare delar.. Väljer därför att vara anonym. Mitt problem sedan ca sista året på gymnasiet är att...
Svar
9
· Visningar
4 286
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ När jag tittade i tråden "Vad kan jag jobba med": http://www.bukefalos.com/threads/vad-kan-jag-jobba-med.1300036/ så blev jag rent ut...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 220
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag tror inte många missat vilken dag det är idag: 70 år sedan Auschwitz befriades av Röda armén. Vad som ger en vidrig och bitter...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 826
Kropp & Själ Det har gått 2,5 mån sedan jag fick tre frakturer efter en ridolycka. De är läkta men jag känner mig stel i kroppen och öm kring partiet...
Svar
14
· Visningar
994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp