Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Sverigedemokrater mer kriminella än invandrare http://www.aftonbladet.se/kultur/article20042384.ab Kraftig överrepresentation, dvs det...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: golit
·
Kropp & Själ Förlåt min stress men mitt liv är så emot mig just nu att jag helt glömt av att det är nyår imorn och vi är bortbjudna på lite mer fancy...
Svar
8
· Visningar
3 105
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hjärta rusar och jag bannar mej som den idiot jag är varför jag inte gjort något tidigare. Jag är 26 och har sedan 13 år tillbaka varit...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
13 262
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Har kommit fram till att jag behöver söka hjälp. Måste försöka reda upp den trassliga knut mitt liv har utvecklats till innan det tar...
Svar
3
· Visningar
643
Kropp & Själ Förut hade jag torra ögon men det blev bättre till slut. Sen någon vecka har de runnit ovanligt mycket. Nån som har några tips, vad det...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej! Jag flyttade till mitt nu varande boende i Juni och har sedan dess fått mer och mer allergiska besvär, nu senaste två månaderna har...
2
Svar
30
· Visningar
2 894
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Jag hade en tråd för några år sen, jag hade precis fått gamla träskidor och undrade hur jag skulle valla dom Jag fick en väldigt...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: PrittePuff
·
Kropp & Själ Hej! Håller på att kolla efter en ny tandläkare då jag inte trivs hos denna jag har idag, finns inte någon annan ledig på mottagningen...
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Kolbeinn
·
Kropp & Själ Har sen ett tag tillbaka blivit förkyld. Nu behöver jag bli frisk så snabbt som möjligt. Att lindra skiter jag i, det är just frisk jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 877
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Ni ser ju rubriken. För 3506032e kvällen ligger jag vaken och lyssnar på mina grannar i våningen under. Råkar ha sängen precis ovanför...
2
Svar
22
· Visningar
3 762
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ God fortsättning efter all julmat! ☺️ Fick ett fint presentkort av fästmannen igår på SPA 3000kr. Vi bor 10 mil norr om Göteborg. Vad...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Måste höra med er... för någon vecka sedan märke jag att jag kunde "putta" på mina tänder så knäpper de till lite. Ska man kunna typ...
Svar
11
· Visningar
8 295
Kropp & Själ Tillhör tyvärr en släkt där många är helt vithåriga kring 40 och har fått den genen. Fick mina första gråa hårstrån strax efter 20 och...
2
Svar
28
· Visningar
11 810
Kropp & Själ En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ? Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
14 151
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har nu under ett antal veckor (måste vara iaf minst en månad) gått och haft svårt att andas. Bara jag går upp för en trappa blir jag så...
Svar
11
· Visningar
2 047
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Vi är inte nåt vidare förtjusta i julmaten. I fjol var vi retro och åt plankstek på julafton. Funderar på en repris i år. Finns det fler...
2
Svar
27
· Visningar
2 721
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Dags för det anonyma nicket igen. OBS för långt och utlämnande inlägg. Jag vet inte heller om tråden ska ligga på förälder, men om så är...
Svar
11
· Visningar
2 003
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har ingen aptit alls just nu då jag inte är frisk, och eftersom jag inte är frisk behöver jag definitivt få i mig näring.. Orken är...
Svar
19
· Visningar
5 822
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !! Han säger att det ligger i släkten hmm...
2
Svar
37
· Visningar
8 495
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag har helt plötsligt fått ont vid mitt ena operationsärr. Det är snart 1.5 år sen op och jag har inte känt av något förut. Nu stramar...
Svar
7
· Visningar
18 535
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp