Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I samband med förra veckans extremkyla bestämde sig min mungipa för att det var ett ypperligt tillfälle att spricka. En vecka senare är...
2
Svar
21
· Visningar
3 097
Senast: Nenii
·
Kropp & Själ Hur reagerar ni på kommentarer på er vikt/kropp? Inte bara på komentarer om över vikt utan också undervikt? Jag blir jätte generad och...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 930
Kropp & Själ Visste inte ens att det fanns något som hette tumörmarkör. Var på gynkoll och nämnde för läkaren att både min mamma och mormor haft...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: MiaMaria
·
Kropp & Själ Har inte gått på spinning på 10 år. Provade igen häromdagen. Jättekul :) Men fick svamp direkt. Fler som råkat ut för det i samband med...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Håller på att bli galen. Jag har halvlångt hår som är tjockt och jag blir inte av med lössen. Jag har provat flera olika medel från...
2
Svar
23
· Visningar
5 764
Senast: Masse
·
Kropp & Själ golit har sökt i året som gått efter spår av den islamisering som SD påstår pågå av det svenska samhället. Rimligen borde det finnas...
Svar
13
· Visningar
906
Kropp & Själ Vad tänker bukefalisterna ha till nyårsmiddagen? :-)
8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 528
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Finns det någon som har erfarenhet av detta? Hur går det till? Kostar det något? Vad kan man förvänta sig? Måste man vara troende? (Jag...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Har mått illa typ hela dagen i dag från och till. Mådde lite illa i går med på em kväll. Är inte gravid. Mår annars rätt bra, har varit...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: stjarnfrugt
·
Kropp & Själ Använder du? Har du någon favorit? Hur många "extra dagar" ger det dig mellan tvättarna? Jag är en storkonsument av torrschampo och har...
2
Svar
35
· Visningar
6 410
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Jag har problem med att hitta bra överlack när jag pysslar med nailart. Häromdagen förstörde jag min fina nagelfolie eftersom överlacket...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Drack en cider förut, 33 cl 4,5% alkohol. Kanske vid 18. Kom nyss på att jag skulle behöva ta en propavan ikväll efter tre sömnlösa...
Svar
6
· Visningar
3 762
Senast: Fille
·
  • Låst
Kropp & Själ Nu börjar jag på nästa tråd, för vi skriver ju lika mycket som vi tränar! :up: Jag tränade inte många knop i helgen, men imorrn är det...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
77 699
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ använder två tepåsar i en tekanna rymmande fyra tekoppar vatten kommer då varje kopp te innehålla hälften så mycket koffein (och annat)...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: Blandrastik
·
Kropp & Själ ... och jag är lockad att köpa en ask men jag vill inte. Frågan är om jag kan stå emot, tror det inte. Kommer ni att köpa Aladdin nu...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 240
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag vill komma igång med lite träning. Inte för att gå ner i vikt, forma kroppen eller något sådant utan helt enkelt för att försöka...
Svar
16
· Visningar
1 082
Kropp & Själ Jag tar mig friheten att starta en ny vikttråd, eftersom den gamla är uppe i 2000 inlägg! Har haft en bra vecka och gått ner ungefär ett...
49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
59 256
Kropp & Själ Jag har köpt en eltandborste med tidur. Enligt instruktionerna ska man borsta i 4 minuter. Blir det rent? Nej. Jag måste borsta ca 8...
2
Svar
26
· Visningar
3 006
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har köpt en paljettklänning till nyår och funderar på hur jag ska va stylad till detta - några råd? Finns ju stor risk att det blir too...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har tröttnat på min epilepsi så nu tänker jag skita i att ta min medicin för det. Vad ska den vara bra för egentligen, den gör mig...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 659
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp