Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Konstig rubrik jo Har totalt kramp i höger skuldra och inga hemmakonster hjälpte så åkte in i går. Läkaren kliade sig mest i huvudet...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Diagnos eller inte? Ett hett diskuterat ämne under de senaste åren och nu har frågan blivit aktuell för mig personligen. Finns det fler...
2
Svar
27
· Visningar
2 766
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Just nu upplever jag väldigt hög nivå av ångest och oro i mitt liv. Det har varit en väldigt jobbig period i höst/vinter. Två älskade...
Svar
12
· Visningar
15 375
Senast: Rialavargen
·
Kropp & Själ Jag har lätt att få sötsug/sockerberoende. Överallt läser jag att det bästa för att minska sötsuget är att äta lite kolhydrater...
Svar
14
· Visningar
1 042
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Finns det någon rolig maträtt som kräver granatäpple som ingrediens? Jag har blivit med ett sådant och vet inte riktigt hur jag skall...
Svar
7
· Visningar
1 091
Kropp & Själ I oktober 2012 så fick jag som några kanske minns en akut stressreaktion på jobbet. Jag sattes i en taxi hem och sjukskrevs sedan av...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur hanterar man såna saker? Och hur gör man när det inte blir bättre utan värre med åren? Man skulle ju tro att det borde bli bättre...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: mino
·
Kropp & Själ Jag är torr som fnöske i ansiktet och får fula finnar (på samma ställe) som ger ärr oavsett om jag klämmer eller inte. Vad kan jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 560
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ På någon reklam visas ett preparat som man ska blanda i varmt vatten och dricka vid förkylning. Ska vara både febernedsättande och...
Svar
16
· Visningar
7 292
Senast: Korven
·
Kropp & Själ ...som jag nästan inte vill ställa. Kanske ska börja med att säga att jag ringt vc i morse, men fick ingen tid förrän nästa tisdag (ej...
2
Svar
20
· Visningar
14 126
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Finns det? Torkan har tagit i med hårdhandskarna. Hela undersidan och även vissa områden ovanpå fötterna är påverkade. Vad kan jag...
Svar
6
· Visningar
8 503
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Jag har börjat gå i tankarna att överge mina P-piller till förmån för ett hormonfritt alternativ, eftersom jag insett att jag helt...
Svar
3
· Visningar
4 699
Senast: WaterLily
·
Kropp & Själ Oj la den i fel kategori såg jag nu. Men men :P Helgen innan jul nös jag rätt kraftigt utanför en butik och fick antagligen en kraftig...
Svar
9
· Visningar
1 820
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
2 972
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Har under en längre tid haft en del diffusa symptom eller vad man ska kalla det. Dock är jag inte säker på om det verkligen är några...
Svar
19
· Visningar
1 915
Senast: marieka
·
Kropp & Själ Tar detta på senior då jag tänker att det finns nog flera som har erfarenhet av detta här än på ungdom kanske. Känns lite pinsamt men...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 354
Kropp & Själ Fick en rejäl smäll rätt över ögat. Nej inte från någon människa utan från en lite igenfrusen bildörr som jag slet upp :mad: Blev bara...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Fick fingret i vägen när dörren stängdes, gjorde ont som satan ett tag men sedan gick det över. Men en bit på nageln är fortfarande...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Misslyckas hela tiden Är det så här livet ska vara så vill jag inte leva längre Jag klarade inte av att studera utan blev sjukskriven...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 328
Senast: chaosgirl
·
Kropp & Själ Ibland funderar jag på om jag skulle börja med någon kampsport. Jag har gått en halv termin på aikido och tyckte det var kul, men kom...
Svar
16
· Visningar
763
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp