Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden) Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
721
Kropp & Själ Läs inte om ni är känsliga, ganska grafisk och äcklig beskrivning.. Jag har ett skärsår som är ca 2 cm djupt och ungefär lika brett...
2
Svar
20
· Visningar
3 801
Senast: hier
·
Kropp & Själ Det enda min bror önskar sig av mig i julklapp är en skiss av en tatuering. Den ska vara tecknad av mig och innehålla en ros, i övrigt...
Svar
12
· Visningar
888
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Hade jag varit häst så hade jag väl varit utdömd nu. :crazy: Jag har fått diagnosen artros och även pålagringar i knäled och det har ju...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: Io
·
Kropp & Själ Bortdömda i slutsekunderna mot Makedonien gör att Sverige får nästa omöjliga Norge i semifinal. Men vi har gjort det förr och kan göra...
Svar
1
· Visningar
472
Kropp & Själ Jag tittar ibland på sjukhusdokumentärer och då ser man väldigt ofta att sköterska/barnmorska/läkare eller vad det nu är, säger åt...
2
Svar
26
· Visningar
2 783
Kropp & Själ Är det någon av er som använder bettskena, vad har ni för modell? Gjorde ni eran egen eller fick ni hjälp av tandläkare? Har märkt nu...
Svar
8
· Visningar
2 792
Kropp & Själ Jag skrev en tråd för ett tag sen om min sambo som jag upplevde då började få utmattningssyndrom. Nu har det slagit till ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 516
Kropp & Själ Jag började nytt jobb i juni 2013. En ny typ tjänst med höga krav, mycket stress och massor av personlig utveckling. Vintern 2013-2014...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Var högst på listan för brådskande återbesök på avbokade tider. Jag träffade en neurolog som jag träffat under tiden jag var inlagd...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Hej lika bra att berätta om det som hände 2009 när pappa dog lika bra det.Midsommar var det allt var trevligt och skönt varmt lagom...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ I hopp om kloka svar vänder jag mej hit. Har för några månader sedan slutat med minipiller som jag åt i ca 10 år. Mellanblödde och hade...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Nera
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i influensa eller liknande och nu har lyckats bli såpass mycket bättre att jag får behålla både mat och dryck. MEN...
2
Svar
23
· Visningar
2 141
Kropp & Själ Jag har sedan jag minskat min köttkonsumtion blivit väldigt beroende av mjölkprodukter vilket inte riktigt var min tanke. När det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 402
Senast: Lavine
·
Kropp & Själ Jag var på Liljeholmens centrum nu i helgen, på alla hållplatser finns stora annonsskyltar om den senaste mobilen, senaste surfplattan...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej inte haft min mens sen i April har inte haft sex med nån så. Tar inga hormon tabletter då jag mår så dåligt av de men vad tror...
Svar
16
· Visningar
1 585
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har fått ett problem sedan ett tag tillbaka, det är blödningar från underlivet som kommer lite när de vill (ofta timmar efter sex...
Svar
3
· Visningar
1 003
Kropp & Själ Jag ska tydligen plocka bort en lös benbit i knät tämligen omgående i vaket tillstånd med lokalbedövning. Bör jag förvänta mig att...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ 33 år och alla symptom på grå starr. Kan det vara möjligt? Jag trodde bara det var gamlingar som fick grå starr. Har listat symptomen...
Svar
19
· Visningar
5 027
Senast: ztsu
·
Kropp & Själ Är det någon här som vet hur det fungerar i Sverige när det är mer än en tand som ska dras ut? Jag har fyra visdomständer och alla måste...
2
Svar
25
· Visningar
2 551
Senast: Springer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp